Yanlış başlıkta açtıysam şimdiden kusura bakmayın. Diğer webmaster forumunda da benzer bir konu açtık ve yoğun bir talep gelince buraya da açmak istedik.

Girişimleriniz ve Projeleriniz için Marka ve Pazarlama danışmanlığı almak isterseniz seve seve yardımcı olmak isteriz. 10 saate kadar hizmeti ücretsiz referans amaçlı sunuyor olacağız. Fakat kontejyan olduğundan şuan 11.ay takvimine işleyebiliyoruz.

Sitemizde detaylar var inceleyebilirsiniz, büyük şirketlerin yanında girişimcilere de hizmet vererek mikro projeler ile bilinirliğimizi arttırmak hedefindeyiz.

www.itsamarketing.com


Taleplerinizi info@itsamarketing.com mail adresine atabileceğiniz gibi buraya da yazabilirsiniz. siteye günde 1 kez girebildiğimizden cevaplarımız gecikirse kusura bakmayın

Saygılar



Biz Kimiz ?

IT'SA Marketing.com Sektöre yeni giren şirket ve ürünler için başarılı pazarlama stratejileri geliştirmek; mevcut ürün ve şirketler için ise sektörel trendleri takip ederek pazarlama aktivitelerinin etkin ve başarıyla sürdürebilmesi adına kapsamlı çalışmalar yapmak suretiyle sektöre değer katmak amacıyla 2012 yılında kurulmuştur. Sektör profesyonellerini ve akademisyenleri bir çatı altında toplayan bu oluşumun çalışmaları, bilimsel araştırmalara, grup çalışmalarına ve alanında uzman profesyonellerinin deneyimlerine dayanır.

Hizmetlerimiz nelerdir ?

Pazar analizleri yapmak ve piyasa potansiyelini tahmin etmek,
Endüstri analizi – mevcut durum ve gelecek görünüm raporları oluşturmak,
Pazar segmentleri, büyüklüğü ve büyüme potansiyeli analizleri yapmak,
Hedef pazar analizi yapmak,
Rekabet analizi yapmak,
Müşteri segmentasyon analizi yapmak,
Ürün bazında Pazar araştırmaları yapmak
Marka stratejileri geliştirmek ve uygulanması için gerekli planları oluşturmak,
Şirketin ürün portföyünü gözden geçirerek gelir potansiyelini maksimuma çekmek için koruma stratejileri geliştirmek.
Yeni ürünler için Piyasa/müşteri anketleri yapmak, odak grupları oluşturmak ve sonuçları analiz etmek.
Şirketlerin olumsuz olarak sektörel gelişmelerden etkilendiği durumlarda onları ayakta tutmak ya da büyütmek için stratejiler geliştirmek,
Bölümlendirme modelleri yaratmak,bu bölümlendirmeyi kullanarak pazarlama faaliyetlerinizin etkinliğini arttırmak,
Fiyatlandırma modellerini analiz etmek ve gözden geçirmek, gelir ve karlılığı artırmak için en uygun stratejileri seçmek,
Pazara giriş planları oluşturmak,
Yeni bir ürün ya da hizmetin pazara sunumunu başarılı bir şekilde sağlamak için doğru dağıtım kanalları kombinasyonunu belirlemek,