bilgive adlı üyeden alıntı
1. Sosyal ağları aktif kullandılar > değiştir : sosyal ağları aktif ve ayrı bir ekiple yönettiler.
2. Yaptıkları şeyin ilk oluşu > değiştir: İlk değildir muhakkak ama Türkiye'de liste gibi kolay okunabilir içeriği sevenlerin çokluğunu iyi kullandılar.
3. Sağlam bir ekip > değiştir: Özellikle yabancı dile hakim iyi bir çeviri ekibi kullandılar. (Sonuç olarak, binlerce kategoriden çeviri sağlam ingilizce istiyor.)
4. Türkiye'de olmayan bir şeyin örnek alınışı > değiştir: İnternetin bel kemiği olan İngilizce dilinden, Türkiye'deki sosyal ortama uygun olan bir proje seçtiler.
5. Planlama ve azim > değiştir: İşe girdikten sonra gerekli ekip için planlama yaptıklarından dolayı, verdikleri parayı kaybetmemek uğruna yarı yolda bırakamazlardı
6. Güncel (Bak bunu iyi yaptılar işte)
7. Alan adı > değiştir: Herkes onediyo yazabilecek iken; aldıkları alan adının kısa olduğunu ve akıllara kazıyabileceklerini biliyorlardı.
8. Sermaye > değiştir: Belki az sermayeleri vardı ama yaptıkları plan doğrultusunda alan adlarını bile 2012 yılına kadar almışlar ve iki yıl her şeye yetecek bütçeyi hazırda tutmuş veya bekletmişlerdi. Tuttuğunu görünce 2012'de alan adının bitimine bir ay kala süresini 2018'e kadar uzattılar.
9. Reklam yönetimi için muhtemelen 1 yıl kadar sonra ayrı bir personel ayırmışlar veya bu işleri iyi yöneten şirketler ile çalışmışlardır.
10.
Çok büyütülecek ve abartılacak bir iş yapmadılar.
bjlkl adlı üyeden alıntı
doğru yerlerde doğru para yatırımlarıyla reklam yaptılar. bu sitedeki çoğu kişi gibi yok 1k beğeni satın alayım yok 10k satın alayım. yok sfamı 100k beğensin yapmadılar. her şey gerçek takipçilerle oldu. ekip olmanın verdiği his başkadır. siz tek kişi günde 2 3 girdi paylaşırken adamlar 10-15 paylaşabiliyor ve ayrıca anket tarzı testler insanları aşırı derece cezbediyor. form doldurma tarzındaki siteler çoğunlukla sektörde tutunmayı başarırlar
1 - sosyal ağları aktif ve ayrı bir ekiple yönettiler.
2 - İlk değildir muhakkak ama Türkiye'de liste gibi kolay okunabilir içeriği sevenlerin çokluğunu iyi kullandılar.
3 - Özellikle yabancı dile hakim iyi bir çeviri ekibi kullandılar.
4 - İnternetin bel kemiği olan İngilizce dilinden, Türkiye'deki sosyal ortama uygun olan bir proje seçtiler.
5 - Planlı ve azim
6 - Güncel (Özgün olmadılar sadece iyi uyarladılar)
7 - Alan adı (Belirli bir ritim oluşturarak alan adlarını kalıcı hale getirdiler)
Herkes onediyo yazabilecek iken; aldıkları alan adının kısa olduğunu ve akıllara kazıyabileceklerini biliyorlardı.
8 - Belki az sermayeleri vardı ama yaptıkları plan doğrultusunda alan adlarını bile 2012 yılına kadar almışlar ve iki yıl her şeye yetecek bütçeyi hazırda tutmuş veya bekletmişlerdi. Tuttuğunu görünce 2012'de alan adının bitimine bir ay kala süresini 2018'e kadar uzattılar.
9 - Doğru yatırım
10 - Reklam yönetimi için muhtemelen 1 yıl kadar sonra ayrı bir personel ayırmışlar veya bu işleri iyi yöneten şirketler ile çalışmışlardır.