Öncelikle Merhaba konu yanlış yerde ise affola yetkililer taşırsa sevinirim :)

-

Aldığım hattımı kaybetmiştim yenisini çıkarmak için 3-4 kere gittim bayiye gelmemişti (bu kaybolan hatlar için özel kalıp) şans eseri bir standa denk geldim, durumu anlattım bana yeni hat verelim o hattını kapatalım dedi, zaten o hattı yeni almıştım kaybım olmayacaktı tamam dedim, faturalı yeni hat tarifelere baktım ve tarife seçip işlemlere başladık, buraya kadar her şey normal.

tam da telefon geldi iş yerinden beni acil bekliyorlar, hiç bir şey söylemedim bekliyorum işlemlerin bitmesini onay geldi falan filan her şey güzel tam kartı aldım diğer hattımın kapatılmasını bekliyor(dum) ki adam ne dese iyi "Siz o hattınız peşini bırakmayın kapattırın" acelem olduğu için maalesef duramadım orada hemen çıktım 1 saat sonra gittiğimde Stant kapanmıştı, hemen müşteri hizmetlerini aradım bu numara yeni aldım aktif olmadan kapatmak istiyorum dedim, bana hattı göremediklerini ve o hattı açan kişinin kapatması gerektiğini söyledi, şimdi ben ne yapayım bu kişiden şikayetçi olmak istiyorum nasıl yol izlemeliyim? neler yapmalıyım bilgili olan var mı? Yardımcı olabilecek?

Teşekkürler.