O zaman ilk konumu blog sayfam için oluşturduğum ve destek beklediğim bir proje için açmış olayım. Yorumlarınızı ve desteğinizi hem forumdan hem kaynak link üzerinden bekliyorum.
Blog yazarları günümüzde ki görsel medyaya hükmeden diğer influencer grubuna dahil edilebilir mi tam emin olamıyorum. Çünkü blog yazarları ürettikleri içerikleri herkese hitap eden görsel yayın olarak sunup, herkese hitap etmek yerine, okuyarak eğlenmeye ve öğrenmeye çalışan az sayıda ki kişilere hitap ederler. Bundan dolayı günümüz içerik üreticileri arasında daha arka planda kaldıkları düşünülür. Fakat bunu düşünenler yanılıyor. Blog yazarları içerik üretmenin tam da kalbinde yer almaktadır.
Bu kampanyaya ait bu sloganda “Blog Yazarları da” dememin sebebi; blog yazarlarını ötekileştirmek veya ön plana çıkarmak değil. Okunma, izlenme ve bunlara bağlı olarak maddi kaygı taşımayan, manevi değerleri daha çok önemsemesinden dolayı, sosyal sorumluluk anlamında asıl kurtarıcılar olan blog yazarlarını “da” bağlacı ile ayırma ihtiyacı duydum.
“Dünyayı Blog Yazarları da Kurtarabilir!” Kampanyası
Sekiz senedir yazdığım, çizdiğim, sildiğim, kapattığım, tekrar açtığım; pişmanlıklarımın, yaşadığım aşklarımın, hayal kırıklıklarımın, mutluluklarımın, deneyimlerimin belki de tek şahidi olan blog sayfam üzerinde son iki seneye kadar hiç reklam yayımlamadım. Masum bir düşünce ile giderini karşılaması için aldığım reklamlarda ise ihtiyacımın fazlasını elde etmeye başlayınca, bu artan para ile sosyal sorumluluk projelerine destek olmaya karar verdim. Bu istek her destek bağışından sonra yetmeyerek içimde çığ gibi büyüdü. Bu çığa karşın, dolup taşarak herkesi sahneye davet etmeye, başlangıç olarak blog sayfamda daha çok reklam alanı oluşturmaya ve desteğe katılmak isteyen blog yazarı dostlarıma çağrı yapmaya karar verdim. Belki bu kampanya ile sağlanan destek; oluk olup akmayacak, ama mutlaka damlayacak ve birilerine temas edecek.
Kampanya İçeriği
Reklam kampanyası ile kazan-kazan mantığına uygun olarak kurgulanmıştır. Hem organik ziyaretçi kazanmak, hem de backlink kazanmak için reklam vermenin önemini hepimiz biliyoruz. Bu kampanya ile ödenen ücretler site sahibine ulaşmadan, direkt olarak LÖSEV’e sağlanan bağışın istenen formatta ki dekontu ile reklam vermeyi hedeflemektedir.
Kimler Reklam Verebilir?
Blog sahipleri, web sitesi sahipleri, içerik üreticiler, firmalar, esnaflar, hiç bir şeyi olmayanlar hatta ismini paylaşmak istemeyenler yani herkes bu kampanya kapsamında reklam verebilir. Verilen reklamlar “nofollow” olarak yayımlanacaktır.
Kampanya Sınırı ve Bağış Tutarı
Keşke elimden gelse de her yeri reklam alanı yapabilsem ve hiç bir sınırlandırma olmasa! Fakat bu durum ne yazık ki mümkün değil. Belirlenen reklam alanları, periyot bilgisi ve ücret bilgisi aşağıda ki tabloda eklenmiştir;
Nasıl Bağış Yapılacak?
Bağış ücretlerini bana yollamadan, direkt olarak LÖSEV’e kendi web sitesi üzerinden “Bağış” seçeneği ile iletmeniz gerekmektedir. Mobil ödemeyi ne yazık ki teyit edemeyeceğim için, kabul etmeyeceğim. Bilgi de dağılma olmaması için ve ödeme doğruluğunu teyit edebilmem için bağış yapan bilgilerine ait formu aşağıdaki gibi doldurmalısınız, bilgiler aşağıda ki gibi olmadığı taktirde ödeme kabul edilmeyecektir. Ayrıca bankanızdan aldığınız dekontu .pdf formatında “furkanbaskak@gmail.com” adresine iletmelisiniz.
Neden bağışları kendi adıma istiyorum? Çünkü takibini yapmam ve doğruluğunu teyit etmem kolay olacaktır. Bu kampanyaya dahil olmak isteyen blog yazarı arkadaşlarımda bu bilgiler ile yapılan bağışları kabul ederlerse, ne kadar büyük işler başardığımızı kolaylıkla takip edebileceğiz.
Web Sitem Var Nasıl Destek Olabilirim?
Tek başıma 3 ayda 730 TL, bir yılda 2920 TL bağış toplayarak damla içinde tane olurum, fakat kalabalık olursak; oluk olup akarız! Web siteniz varsa ve kampanyaya siz de dahil olmak istiyorsanız, kaynak gösterme mecburiyeti olmaksızın bu yazıları kopyalayarak sitenizde yayımlayabilirsiniz. Reklam alanları için ise aşağıda ki bannerları kullanabilirsiniz.
Fakat ne denli büyüdüğümüzü birlikte kontrol edelim isterim. Bunun için e-posta aracılığı ile irtibatta olalım ve bağış bilgilerini yukarıda ki “Nasıl Bağış Yapılacak?” başlığı altında bulunan bilgiler ile kabul edelim. Böylelikle iletişim kopukluğu yaşamadan, tek kalem üzerinden tüm analizi birlikte yapabiliriz.
Kaynak:https://www.furkanbaskak.com.tr/dunyayi-blog-yazarlari-da-kurtarabilir.html