lostyazilim
tr.link

Türktelekom kendiliğinden abonelik

4 Mesajlar 865 Okunma
lstbozum
tr.link

bykir bykir WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.07.2015
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Mekatronik Mühendisi
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad E** Ü**
  • Mesajlar 39
  • Beğeniler 13 / 11
  • Ticaret 5, (%100)
Selamunaleyküm,

Annem için faturalı hat aldım, yaklaşık 1 yıldır kullanıyor. Bu dönemde faturaya bakıtğımda 90 küsür lira fatura gelmiş normalde 15 liralık bir konuşma paketi. Annem hiç anlamaz telefondan sadece alo demek için kullanıyor, mobil versini falan kapattım komple gelen çağrıya cevap veriyor, yeri geliyor rehberden arama yapıyor başka bişey yok.

Müşteri hizmetlerini aradım, vay efendim bi menü varımış girmişler oraya da abonelik başlatmışlar bunu kullanmışsınız vs. dedi. Buna imkan yok, desem ki anne bi menüye gir, menü ne? diye bana sorar..

Ben bu faturayı ödemeyi istemiyorum, nereye nasıl başvuru yapabilirim hakkımı nasıl savunabilirim bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmasını rica ediyorum...
Teşekkürler
Saygılarımla...
 

 

wmaraci
reklam

teknoburgers teknoburgers Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 22.11.2017
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad A** Ç**
  • Mesajlar 1013
  • Beğeniler 651 / 259
  • Ticaret 0, (%0)
Tüm operatörlerde olan "SIM MENU" var. İçerisinde hazır servisler var. Fiyatları da çok pahalı. Yanlışlıkla tıklayınca kayıt olunmuyor diye biliyorum.
 

 

hcmls hcmls WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 27.05.2014
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad A** Y**
  • Mesajlar 573
  • Beğeniler 90 / 166
  • Ticaret 9, (%100)
Benim de Türk ******* ile sorunum olduğunda ilk arıyorum, düzelmez ise tweet atıyorum, yine düzelmezse artık BTK üzerinden şikayet ediyorum.

https://sikayet.btk.gov.tr
 

 

Mrtcn Mrtcn PrismaCSI Kullanıcı
  • Üyelik 06.09.2013
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Cyber Sec & Project Manager
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad M** G**
  • Mesajlar 3356
  • Beğeniler 481 / 1987
  • Ticaret 10, (%100)

hcmls adlı üyeden alıntı

Benim de Türk ******* ile sorunum olduğunda ilk arıyorum, düzelmez ise tweet atıyorum, yine düzelmezse artık BTK üzerinden şikayet ediyorum.

https://sikayet.btk.gov.tr


BTK'nın şikayet vardan farkı yok ki birşey yaptıkları yok. Çözüme kavuşturdularmı hiç sorununuzu bizde hep es geçildi.

Bende gittim kapattım hepsini kesin çözüm oldu
 

 

wmaraci
wmaraci
wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al