Selamunaleyküm,
Annem için faturalı hat aldım, yaklaşık 1 yıldır kullanıyor. Bu dönemde faturaya bakıtğımda 90 küsür lira fatura gelmiş normalde 15 liralık bir konuşma paketi. Annem hiç anlamaz telefondan sadece alo demek için kullanıyor, mobil versini falan kapattım komple gelen çağrıya cevap veriyor, yeri geliyor rehberden arama yapıyor başka bişey yok.
Müşteri hizmetlerini aradım, vay efendim bi menü varımış girmişler oraya da abonelik başlatmışlar bunu kullanmışsınız vs. dedi. Buna imkan yok, desem ki anne bi menüye gir, menü ne? diye bana sorar..
Ben bu faturayı ödemeyi istemiyorum, nereye nasıl başvuru yapabilirim hakkımı nasıl savunabilirim bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmasını rica ediyorum...
Teşekkürler
Saygılarımla...