-
Üyelik
06.03.2017
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
KKTC
-
Ad Soyad
V** S**
-
Mesajlar
3084
-
Beğeniler
1387 / 910
-
Ticaret
29, (%100)
Kart bilgilerim çalınmış ve godaddy üzerinden 200 liralık alışveriş yapılmış. Bu firmadan daha önce alışveriş yapmadım. Türkiyedeki ve Bulgaristan'daki Canlı destekten telefonla 2 kere teyit ettik işlemlerin bana ait olmadığını ancak bugün aşağıdaki şekilde mesaj geldi. Ne yapmam gerek bu durumu daha önce yaşayan varmı?
Destek Ekibi Cevabı
The Fraud Detection Department has reviewed the order(s) you have escalated and will not be able to action them as suspected payment fraud for the following reason(s):
Receipt #xxxxxxxxx is an automatic renewal for a domain name originally registered using the same payment method in April 2019. We are unable to refund this for payment fraud but we have removed and blacklisted the payment method to prevent any additional charges from occurring.
-
Üyelik
10.10.2015
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
Doğalgaz
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
N** B**
-
Mesajlar
563
-
Beğeniler
139 / 141
-
Ticaret
2, (%100)
Geçmiş olsun 3d güvenlik şifresi yollamıyor kart bilgileri girdinmi direk satın alıyor alan kişide ona göre almış ne almış kim almış aslında araştırırsanız bulabilirsiniz
Rhost.com.tr EchoBilisim.com AnlıkHaber.com.tr webmasterturkiye.com
-
Üyelik
21.10.2018
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Web Developer
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
J** E**
-
Mesajlar
315
-
Beğeniler
60 / 142
-
Ticaret
9, (%100)
Durumu bankanıza iletirseniz çözerler diye düşünüyorum. Aynı durumu yaşadım ben o şekilde yapmıştım.
Psycho
<--! Am I Psycho? -->
Kat. Mod.
-
Üyelik
11.12.2010
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Emekçi
-
Konum
Edirne
-
Ad Soyad
H** K**
-
Mesajlar
6014
-
Beğeniler
3921 / 3920
-
Ticaret
6, (%100)
Gelen destek cevabında açıklamışlar zaten durumu. April 2019 'da bir hizmet satın almışsın. Onun otomatik yenilemesi yapılmış. Nisan 2019'da onay verdiğin için de harcama itirazın kabul edilmemiş.
Önceden alım yapan sen değil misin? Veya senin kartını birisine kullandırmadın mı? Eğer sen değilsen; Godaddy'ye bu kartınla hangi hizmetin alındığını ve yenilendiğini öğrenip oradan kim olduğunu bulmaya çalışabilir hatta belki de ilgili ürün/hizmetin açacağın yeni bir hesaba transferini talep edebilirsin.
2 kişi bu mesajı beğendi.
Hatalıysam telefon etme, idare et (?)
-
Üyelik
08.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
Bilgisayar Mühendisi
-
Konum
Kayseri
-
Ad Soyad
Y** G**
-
Mesajlar
396
-
Beğeniler
40 / 70
-
Ticaret
32, (%100)
Bankanızı arayın işlemi sizin yapmadığınızı bildirin ardından kartınız iptal ettirip yenisini çıkartın. Banka şikayetinizi inceleyip size dönüş yapacak. Büyük ihtimalle tutarı size iade edecek. Bu tür durumlar sıklıkla olmakta benim ve iki akrabamın başına daha geldi bu şekilde iade aldık.
-
Üyelik
10.10.2015
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
Doğalgaz
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
N** B**
-
Mesajlar
563
-
Beğeniler
139 / 141
-
Ticaret
2, (%100)
Bankanızla görürşün benden habersiz olmuş diyim kartınızıda değişirler ve size bir evrak verecekler size onu imzalayıp bankaya vereceksiniz veya online yaparlar onunla bir süre sonra paranız hesabınıza yatar benim başımada gelmişti böyle bir olay 1 ay içinde hesabıma yatıı param
Rhost.com.tr EchoBilisim.com AnlıkHaber.com.tr webmasterturkiye.com
-
Üyelik
14.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
40 / E
-
Meslek
Öğretmen
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Y** D**
-
Mesajlar
670
-
Beğeniler
45 / 89
-
Ticaret
4, (%100)
Şikayetvarda godaddy nin bu durumu ile ilgili çok sayıda şikayet var. Ben otomatik yenilemeleri kapattım. Kayıtlı kartı da silmek istedim bana otomatik yenilemenizle ilişkili silemezsiniz diyor. İnsanı bıktırıyor.