Giriş Yap / Kayıt Ol
ytmatikvip

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!


Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Fotoğrafçılık

Hangi Fotoğraf Makinesi? Canon EOS 4000D?

  #1  
Okunmamış 29 Nisan 2019, 15:19
telatabi Adlı Üyenin Avatarı
istalya.com
 
Üyelik Tarihi: 25 Mayıs 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Ad, Soyad: Ya... Se...
Mesajlar: 757
Beğeniler: 120 / 282
Ticaret: 19, 100%
Merhaba arkadaşlar,
bana profesyonel fotoğraf makinesi önerir misiniz
bütçe 2000TL
Canon 4000D nasıl sizce https://www.amazon.com.tr/dp/B07DDB3..._.NUXCbZC9VB2N
kochost smmfull
  #2  
Okunmamış 29 Nisan 2019, 15:53
Gulen1Adam Adlı Üyenin Avatarı
Gülen1adam
 
Üyelik Tarihi: 15 Ocak 2017
Cinsiyet: Erkek
Konum: Erzurum
Ad, Soyad: Si... Öz...
Mesajlar: 678
Beğeniler: 121 / 2
Ticaret: 20, 100%
Elimde canon 1200d modelı mevcut cok ıyı resımler cekıyor fakat gırıs için sizi tatmın etmeyecektir. 1000 tl ye ıkıncı el alın yanına bir tane de 50mm sonra butcenız oldukca lens alırsınız yaptıgınız çekime göre.
telatabi bunu beğendi.
  #3  
Okunmamış 29 Nisan 2019, 15:56
telatabi Adlı Üyenin Avatarı
istalya.com
 
Üyelik Tarihi: 25 Mayıs 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Ad, Soyad: Ya... Se...
Mesajlar: 757
Beğeniler: 120 / 282
Ticaret: 19, 100%
Alıntı:
ozers159 Adlı Üyeden Alıntı
Elimde canon 1200d modelı mevcut cok ıyı resımler cekıyor fakat gırıs için sizi tatmın etmeyecektir. 1000 tl ye ıkıncı el alın yanına bir tane de 50mm sonra butcenız oldukca lens alırsınız yaptıgınız çekime göre.
sorun şu ki taksitli almam gerekiyor. ikinci el de almak istesem 1500TL çıkıyor cepten.
  #4  
Okunmamış 29 Nisan 2019, 15:58
Gulen1Adam Adlı Üyenin Avatarı
Gülen1adam
 
Üyelik Tarihi: 15 Ocak 2017
Cinsiyet: Erkek
Konum: Erzurum
Ad, Soyad: Si... Öz...
Mesajlar: 678
Beğeniler: 121 / 2
Ticaret: 20, 100%
tmm hocam ıllakı bu modelı almak zorunda degılsın 3 basamaklı cıhazlar satılıyor 1000 tl yee zaten ustunde 18,55 lens var elınıze nakıt gecınce 50 mm alırsınız sıfırı 400 den baslıyor ıkıncı ellerı 250 den
telatabi bunu beğendi.
  #5  
Okunmamış 29 Nisan 2019, 16:00
cthax Adlı Üyenin Avatarı
www.teknolojice.com
 
Üyelik Tarihi: 18 Kasım 2014
Yaş / Cinsiyet: 37 / Erkek
Konum: İzmir
Ad, Soyad: Cü... Kı...
Mesajlar: 3.415
Beğeniler: 1128 / 744
Ticaret: 117, 100%
Hocam illa o istiyorum derseniz ben sizin yerinizde amazon.com'dan 250$ a setini alır

https://www.amazon.com/Digital-Camer...gateway&sr=8-1



Myus.com ile ile 35$ a da Tükiye'ye göndrerek 1600 TL ye mal eder ve en azından basit te olsa aksesuarla sahip olurdum. Edit: Eğer bu tavsiye ile alım yapacaksanız Refereanslı linkimi gönderebilirim hocam bende sayenizde kazanmış olurum
telatabi bunu beğendi.
Konu cthax tarafından (29 Nisan 2019, 16:05 ) değiştirilmiştir.
  #6  
Okunmamış 29 Nisan 2019, 16:16
telatabi Adlı Üyenin Avatarı
istalya.com
 
Üyelik Tarihi: 25 Mayıs 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Ad, Soyad: Ya... Se...
Mesajlar: 757
Beğeniler: 120 / 282
Ticaret: 19, 100%
Alıntı:
ozers159 Adlı Üyeden Alıntı
tmm hocam ıllakı bu modelı almak zorunda degılsın 3 basamaklı cıhazlar satılıyor 1000 tl yee zaten ustunde 18,55 lens var elınıze nakıt gecınce 50 mm alırsınız sıfırı 400 den baslıyor ıkıncı ellerı 250 den
çok sağolun

Alıntı:
cthax Adlı Üyeden Alıntı
Hocam illa o istiyorum derseniz ben sizin yerinizde amazon.com'dan 250$ a setini alır

https://www.amazon.com/Digital-Camer...gateway&sr=8-1



Myus.com ile ile 35$ a da Tükiye'ye göndrerek 1600 TL ye mal eder ve en azından basit te olsa aksesuarla sahip olurdum. Edit: Eğer bu tavsiye ile alım yapacaksanız Refereanslı linkimi gönderebilirim hocam bende sayenizde kazanmış olurum
çok sağolun oldukça mantıklı. normal satılanlarda hafıza kartı da yok değil mi. öyle çok anlamıyorum.
güzel bir iş aldım, fotoğraf makinesi lazım oldu. doktorların fotosunu çekeceğim sosyal medya için
  #7  
Okunmamış 29 Nisan 2019, 17:43
Avatar Seçilmemiş
Kimlik Onayı Bekliyor
 
Üyelik Tarihi: 01 Mart 2016
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Ad... Ay...
Mesajlar: 225
Beğeniler: 52 / 6
Ticaret: 0, 0%
yakın bir arkadaşım kullanıyor onun beklentisini karşılamıştı.
telatabi bunu beğendi.
  #8  
Okunmamış 01 Mayıs 2019, 00:50
telatabi Adlı Üyenin Avatarı
istalya.com
 
Üyelik Tarihi: 25 Mayıs 2014
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Ad, Soyad: Ya... Se...
Mesajlar: 757
Beğeniler: 120 / 282
Ticaret: 19, 100%
canon 1300d aldım ikinci el.
4000d ile tüm özellikleri aynı. sadece tasarımsal ve flaşın manuel otomatik açılması gibi ufak farklar var.
sıfır piyasası 1900 civarı
1300TL ikinci el temiz aldım.
belki biri denk gelirse diye fikir vereyim dedim.
  #9  
Okunmamış 28 Eylül 2019, 10:27
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 16 Mart 2016
Yaş / Cinsiyet: 37 / Erkek
Konum: Adana
Ad, Soyad: Mu... Si...
Mesajlar: 106
Beğeniler: 11 / 19
Ticaret: 0, 0%
merhabalar bende yeni sayılırım 1300d var bende ürün çekimi ve dış çekimlerimde güzel verim alıyorum amatörüm sonuçta
  #10  
Okunmamış 28 Eylül 2019, 10:34
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 05 Nisan 2019
Yaş / Cinsiyet: 23 / Erkek
Konum: Adıyaman
Ad, Soyad: Re... Or...
Mesajlar: 798
Beğeniler: 224 / 276
Ticaret: 0, 0%
Canon 4K kamera çıkacak 3000 ₺ tavsiyem onu beklemeniz. Iyimidir bilmiyorum ama cikinca inceleyeceğim Allahtan bir şey olmazsa benim https://www.google.com/search?q=eos+...iw=360&bih=560cihaz bu memnunum şahsen.
Konu joyned tarafından (28 Eylül 2019, 10:37 ) değiştirilmiştir.
Cevap Yaz Favorilerime Ekle

550x90

Bu Alana Reklam Ver

550x90

Bu Alana Reklam Ver



Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Fotoğrafçılık


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 04:05.