Şimdi gördüğüm ve incelediğim kadarıyla genel anlamda modelleme ile uğraşıyorsunuz fakat konuda oyun yapılır demişsiniz bunun için referans göstermeniz gerekecek ki oyun yapımıda modellemeye benzemez.
Oyun motorlarının ne anlama geldiğini sanırım bilmiyorsunuz zaten oyun motorlarında enjekte edilen modellerin animasyonların ve diğer figürlerin üstüne direk oyunu başlatabilirsiniz.
Unity 3D Örnek olarak vereceksek ;
Burdaki tüm çalışmalarımızı genişletip unity 3D'de çalıştırdığımızda zaten bir oyun oluyor otomatik..
Oyun için network işlemlerinide (online olması için) Yine biz yapıyoruz.
Tabi oyun satın alabilcek bir bireyin reklama bütçe ayırması gerekmektedir..
Unity 3D Örnek olarak vereceksek ;
Burdaki tüm çalışmalarımızı genişletip unity 3D'de çalıştırdığımızda zaten bir oyun oluyor otomatik..
Oyun için network işlemlerinide (online olması için) Yine biz yapıyoruz.
Tabi oyun satın alabilcek bir bireyin reklama bütçe ayırması gerekmektedir..
Burdaki yorumunuza istinaden yazıyorum, siz direk modelleri oyuna atıp başlatmaktan vs bahsediyorsunuz yani animasyonlar otomatik çalışsın veya 2 3 script ile birbirine bağlayalım gibisinden fakat oyun yapımı böyle birşey değil ne yazıkki.Oyun yapımında sırf senaryoya bile 1 belkide 2 hafta uğraşılabilecek bir olay malesef.
O yüzden modellerinize diyebileceğim birşey yok gayet güzeller fakat oyun yapımı dediğinizde olay değişir.