Google ana sayfası son derece zarif ve amacını ortaya koyar nitelikte. Google’a giren kişinin tek bir amacı vardır. Arama yapmak. Diğer arama motorlarının sayfaları Pazaryeri gibi… Google’un bu mantığı Bing’e de model olmuşa benziyor.
Bugün bizi selamlayan logo ise Ruth Kedar tarafından 2009 yılında tasarlandı. 2010 yılında resmi logo oldu. Ruth’un yeni logoyu tasarlarken karşılaştığı en büyük güçlük renk seçimi olmuş. İlk logonun renk cümbüşü olmasından dolayı renklerden vazgeçmeyerek yeni bir renk ahengi ortaya çıkarmış. Ruth, sonunda ‘l’ dışındaki tüm harfleri ana renklerden seçmiş. Fakat ‘l’ harfini ara renklerden. Logoda ‘l’de yeşilin kullanılmasının ana fikri ise Google’u özetler nitelikte:“Google kuralları takip etmez”.
Peki, Google logosunu bir Türk tasarlasa ne olurdu?
İnsanlığa sunduğu ücretli ve ücretsiz ürünlerle hizmet eden Google bu sefer bir şeyi ihmal etti. Renk körü insanları… Google’ın yeni logosu renk körleri
http://www.dusuncesistem.com/2013/10/google-un-yeni-logosu-cok-tartisilacaga-benziyor.html