Giriş Yap / Kayıt Ol
sosyal.market

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!


Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Geyik

Tıkladım Tuvalete Gidemiyorum Yardım

  #1  
Okunmamış 26 Ocak 2019, 01:39
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 09 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 20 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Konya
Ad, Soyad: Re... Ca...
Mesajlar: 98
Beğeniler: 16 / 40
Ticaret: 0, 0%
Ne yapacaz töh bunu bilmem kötü oldu bak şimdi.



Şaka bi yana bune arkadaş yahu saçma sapan haberler. Haber dedim pardon. (Tıklamadım bile)
  #2  
Okunmamış 26 Ocak 2019, 01:41
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 09 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 20 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Konya
Ad, Soyad: Re... Ca...
Mesajlar: 98
Beğeniler: 16 / 40
Ticaret: 0, 0%
Bu sadece örnek bunun bir mislini atmıyorum. Eminim sizde karşılaşıyorsunuzdur. Ne zaman son bulur orası muamma.
  #3  
Okunmamış 26 Ocak 2019, 01:55
Güneş Adlı Üyenin Avatarı
Gün olur, asra bedel.
 
Üyelik Tarihi: 10 Eylül 2018
Yaş / Cinsiyet: 13 / Erkek
Ad, Soyad: İb... Gü...
Mesajlar: 1.140
Beğeniler: 195 / 364
Ticaret: 36, 100%
Bunu görünce yataktaydım, yemin ederim huylanıp kıvrandım. Yapmayın şöyle şeyler
davison, jobsfrominternet ve vaveyla bunu beğendi.
  #4  
Okunmamış 26 Ocak 2019, 02:41
btnaslan Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 08 Mart 2017
Cinsiyet: Erkek
Ad, Soyad: Bo... As...
Mesajlar: 1.048
Beğeniler: 166 / 108
Ticaret: 10, 100%
Arkadaşlar siz ciddiye almıyorsunuz ama bu haber doğru ve bir sıcak gelişme olarak paylaşılmış
  #5  
Okunmamış 26 Ocak 2019, 02:47
SiyahTurk Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 06 Ocak 2019
Yaş / Cinsiyet: 23 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Batman
Ad, Soyad: Ce... Yı...
Mesajlar: 249
Beğeniler: 48 / 4
Ticaret: 12, 100%
Ohh miss 😂😂 Klozet kullanmıyorum kafam rahat 😂😂😂
  #6  
Okunmamış 26 Ocak 2019, 23:28
Emirr Adlı Üyenin Avatarı
bilgikanalim.com
 
Üyelik Tarihi: 23 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 24 / Erkek
Meslek: Yazılımcı
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Em... Yi...
Mesajlar: 167
Beğeniler: 45 / 12
Ticaret: 2, 100%
hala tuvalete gidemiyorum, ne yapacağım !!!
"Usta bir aklın sırrı hayal gücünü nasıl kullandığında gizlidir."

Rhonda Byrne
  #7  
Okunmamış 26 Ocak 2019, 23:48
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 15 Kasım 2015
Yaş / Cinsiyet: 30 / Erkek
Konum: İzmir
Ad, Soyad: De... Uç...
Mesajlar: 209
Beğeniler: 40 / 48
Ticaret: 0, 0%
çek bi besmele git başka yapabileceğin hiç bişey yok Allaha sığınırsan zaten korkun geçer
  #8  
Okunmamış 26 Ocak 2019, 23:55
Avatar Seçilmemiş
http://link.tl/O8Cu tema
 
Üyelik Tarihi: 26 Haziran 2016
Yaş / Cinsiyet: 22 / Erkek
Meslek: öğrenci
Konum: Adana
Ad, Soyad: Ha... Yı...
Mesajlar: 390
Beğeniler: 36 / 24
Ticaret: 2, 100%
Ya işte hocam bulamıyorlar haber zorla haber yapıyorlar. Varya bir imam cemaat olayı, imam böyle iken cemaat napsın.
https://www.bitexen.com/?ref=7588845
Kayit olup hesabi onaylatinca 20 TL hediye.
  #9  
Okunmamış 27 Ocak 2019, 01:15
Bonneval Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 06 Haziran 2018
Yaş / Cinsiyet: 25 / Erkek
Ad, Soyad: Ha... Yı...
Mesajlar: 270
Beğeniler: 39 / 38
Ticaret: 0, 0%
Sen tiklamamissin ama tiklaniyor bu haberlere. Sen konunun basligina tikladim tuvalet falan yazmissin geldik bak.
vaveyla bunu beğendi.
  #10  
Okunmamış 27 Ocak 2019, 10:42
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 09 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 20 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Konya
Ad, Soyad: Re... Ca...
Mesajlar: 98
Beğeniler: 16 / 40
Ticaret: 0, 0%
Tıkandığını biliyorum hocam ama haber değeri bana göre taşımıyor.
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Geyik


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 18:53.