netbozum
tr.link

Google İşletmem Sorunu

2 Mesajlar 192 Okunma
acebozum
tr.link

YasamaUgrasi YasamaUgrasi WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.10.2012
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Bilgisayar Bilişim
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Ö** Ö**
  • Mesajlar 151
  • Beğeniler 30 / 8
  • Ticaret 0, (%0)

Merhaba. 

Eski çalışan (şu an irtibatımız yok) firmamız farklı şehre taşınmadan önce Google İşletmelere girerek firmamıza ait bir kart oluşturup ilgili bilgilerin girişini yapmış. Bilgileri girerken firmanın telefon bilgisini yanlış yazmış. Firma uzun zaman önce taşındı ve farklı bir şehirde hizmet vermeye devam ediyor. Firma adına yeni bir işletme kartı açtık ancak firma adı ile arama yapılınca halen eski kart görünüyor. Eski kartta ise firma "Kalıcı olarak kapandı" olarak görünüyor. (Ancak firma adının yanına bulunduğu şehri yazarsak doğru ve yeni oluşturduğumuz işletmem kartı görünüyor) Bu işletmem kartını ve hesabı bir türlü yok edemiyoruz. Kalıcı olarak silmek ve sonuçlarda çıkmamasını istiyoruz. Nasıl olacak anlamadım. Düzenleme öner seçeneğinden düzenleme öneriyorum olmuyor. Firma sahibi sizseniz yönetici olun seçeneğinden gidince tel no yanlış olduğu için kendimi ispatlayamıyorum. Yasal başvuru kısmından başvuru yapıyorum dönüş yapan olmuyor. Senelerdir böyle sürünüyoruz. Bu konuyla ilgili nasıl bir yol almak lazım acaba? Ya da bu arama ve kartaki içeriklere tıklama trendine göre otomatik olarak yer değiştirir mi zamanla?

Yanlış görüntülenen sonuç

10312-66e2c3d863651.jpeg

 

Olması gereken

10312-66e2c3f69aa56.jpeg

 

 

googleasistan
reklam

Nisan Nisan WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 43 / E
  • Meslek Turizmci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad K** A**
  • Mesajlar 123
  • Beğeniler 37 / 39
  • Ticaret 5, (%100)

Google haritalarda yardım almanın en iyi yolu telefonla aranmayı sağlamak. Size vergi levhanızı falan soruyorlar görüntülü görüşmede. Ona göre düzenleme yapıyorlar. Ama şu an telefonla ulaşmayı bulamadım. Siz de araştırın. Belki bulursunuz. Telefonla halletmiştim benzer sorunu 2-3 yıl önce.

https://support.google.com/business/gethelp adresinde sayfayı İngilizce yapın. Seçeneklerle devam edin. Chat bölümü açılıyor. Oradan derdinizi anlatmaya çalışın.

O da olmazsa, özellikle telefon uygulamasından arkadaşlarınızın "düzenleme önerin" ile taşındı olarak işaretlemelerini, yeni telefon numarası girmelerini denetin.

 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al