Google Sayfa düzeni algoritması geliştirilmesi
Google Sayfa düzeni algoritması geliştirilmesi
Google 2012 'ye yeni algoritma ile gündeme gelmeye başladı.
Google bu algoritmasında öz olarak şunu beyan etmektedir
" Google 2012 yılından irtibaren artık web sayfanızın üst kısmında çok fazla reklam alanı varsa ve siteninizin ziyeretçisi içeriği bulmakta zorlanıyorsa, arama sıralamasında kendinizi gerilerde bulabilirsiniz. Yeni algoritma değişikliği aramaların sadece %1'lik kısmını etkileyecektir.
Kısaca makaleyi türkçeleştirdirk.
Webmaster Seviye: Tümü
Sayfa düzeni algoritması geliştirilmesi
Perşembe, Ocak 19, 2012 15:00
Çabamızın arama sonuçlarında daha yüksek kaliteli web siteleri bulmanıza yardımcı olmak için, bugün bir web sayfası düzeni ve bunun sonucunda bir kez tıkladığınızda sayfada içerik miktarını bakar algoritmik bir değişim başlatıyor.
Daha önce de söylediğim gibi, biz bir sonuç tıklayın ve gerçek içerik bulmak zor ise, deneyim mutlu olmadığını kullanıcılardan gelen şikayetler duydum. Reklamların bir takım geçmiş sayfa aşağı kaydırma yerine, kullanıcıların hemen içeriğini görmek istiyorum. Böylece fazla içerik "kat yukarıda" olmayan sitelere bu değişiklikten etkilenmez olabilir. Eğer bir web sitesinde tıklayın ve size ilk gördüğünüz web sitesi bölümü ya görünür bir içeriği bir çok yukarıda--kat veya reklamlar sitenin ilk ekran gerçek emlak bir büyük fraksiyonu ayırıyor varsa, bu çok iyi değil bulunuyor kullanıcı deneyimi. Bu tür siteler oldukça ileriye rütbe olmayabilir.
Biz yukarıda the-kat reklam yerleştirerek pek çok web sitesi için oldukça yaygın olduğunu anlamak, bu reklamlar genellikle iyi performans ve yayıncılar çevrimiçi içerik paraya yardımcı olur. Algoritmik Bu değişiklik, yukarıda the-kat normal bir dereceye kadar reklam yerleştirmek siteleri etkiler, fakat aşırı derecede reklamları ile sayfanın üst yüklemek için daha ileri gitmek ya da gerçek orijinal zor bulmak için yaptığınız sitelerde etkiler sayfanın içeriği. Bu yeni algoritmik gelişme, görünür bir içeriği yukarıda kat veya ilgili içerik küçük bir miktar ısrarla reklamların büyük bloklar aşağı itti, sadece olduğu yerde etkisi siteleri eğilimindedir.
Bu algoritmik bir değişiklik fark küresel aramaların% 1'den daha az etkiler. Bu az bir 100 aramalar, tipik bir kullanıcı bir arama sayfasındaki sonuçları reordering fark edebilirsiniz anlamına gelir. Web sitenizin sayfa düzeni algoritma değişikliğinden etkilenmez olduğunu düşünüyorsanız, web sayfaları yukarıda kat alanı olarak kullanmaktadır nasıl ve kullanıcıların hızlı bir şekilde ayırt etmek için sayfadaki içeriği gizlenmiş ya da başka sert olup olmadığını düşünün. Farklı ekran çözünürlükleri altında web sitenizin nasıl görüneceğini görmek için, diğerleri arasında, Tarayıcı Boyutu aracımızı kullanabilirsiniz.
Sayfa mizanpajı güncelleştirmek için karar verirseniz değişiklikleri değerlendirmek için sitenizde yeterli sayfaları tekrar tarama ve bir süreç olarak, sayfa düzeni algoritması değişiklikler otomatik olarak yansıyacaktır. Ne kadar aldığını, sitenizdeki sayfaların ve nasıl verimli bir şekilde Googlebot içeriğini tarayabilir sayısı dahil olmak üzere birçok faktöre bağlıdır. Googlebot sitede düzen değişiklikleri yansıtmak için yeterli sayfaları taramasını ve işlemek için tipik bir web sitesinde, birkaç hafta sürebilir.
Genel olarak, yayıncılar için bizim önerimiz, belirli bir algoritma tweaks odaklanmak değil, web sitenizin mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimi sunan ve odak olmaya devam ediyor. Bu değişiklik, bu yıl aramak için dışarı rulo bekliyoruz 500'den fazla iyileştirmeler sadece biridir. Her zaman olduğu gibi, geri bildirim ve Web Yöneticisi Yardım Forumu soru gönderin.
Kaynak : http://www.medyawebmaster.com/google-haberleri/747-google-sayfa-duezeni-algoritmasy-gelithtirilmesi.html