Merhabalar,
Şöyle bir sorunum var şu an. Bir şirketin web sitesini yeniledik ve bu yenilemeyle beraber altyapıyı farklı bir hosta taşıdık. Şirketin kendi kurumsal e-posta adreslerini de (info@sirketadi.com, ahmetmehmet@sirketadi.com vb.) daha önceden gmail altyapısıyla kullanıyorlardı...
Web sitesinin ns'lerini yönlendirmemizle beraber e-posta servisleri çöktü. Çok gariptir ki gmail altyapısını kullanarak herhangi bir hesaba girdiğimizde (ahmet@sirketadi.com) e-posta gönderebiliyor. Ancak bu adrese dışarıdan bir e-posta gönderildiğinde e-posta gelmiyor.
Herhangi bir veri kaybı olmasın diye hosttan eski e-posta adreslerini tekrar oluşturduk. En azından dışarıdan gelen e-postalar mail.sirketadi.com adresinde birikebiliyorlar. Aksi hâlde ahmet@sirketadi.com adresine e-posta gönderdiğimizde server hata bilgisi ile beraber bize e-posta geri dönüyor.
Özet olarak sormak istediğim şey, şirket e-postasını admin.google.com 'dan ya da alan adını satın aldığım şirketten ya da host firmasından ya da evrenden ne istemeli ve ne yapmalıyım ki şirket e-postalarına gelen postalar gmail arayüzüne de düşsün?
Bu cidden çok acil bir sorun. Cevap veren arkadaş benden çok fazla sevap points kazanacak yeminle...
Teşekkürler.