Halkbank'da yaşanan sorunun ardından bir başka sorun haberi de Akbank'tan geldi.
Akbank müşterisi sosyal medya kullanıcıları, kredi kartları limitlerinin harcama yapmamalarına rağmen dolu gözüktüğünü, hesaplarından para çekildiğini ileri sürdü.
Bazı kullanıcılar bankayla yaptıkları görüşmede, bir sorun olduğunu, düzeltileceği yanıtını aldıklarını söyledi.
Bankanın müşteri hizmetleriyle görüşmeye çalışan müşteriler uzun süre beklemelerine rağmen görüşemediklerini belirtti.
Müşterileri 'Yetersiz limit' uyarısıyla karşılaşan Akbank'tan açıklama: Sistemsel bir hata oldu
Açıklamada şunlar kaydedildi:
"Değerli müşterilerimiz, kısıtlı sayıda müşterimizin kredi kartı hesap hareketleri ile ilgili sistemsel bir hata oluşmuştur. Yaşanan hata gün içinde giderilecektir. Müşterilerimizin herhangi bir mağduriyeti olmayacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz."
İlgili Tweet : https://twitter.com/Akbank/status/1035880467399102464