lostyazilim
tr.link

Online Şikayet Mecburi Oluyor

3 Mesajlar 676 Okunma
lstbozum
tr.link

Tuba Tuba WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 22.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 42 / K
  • Meslek ---
  • Konum Aydın
  • Ad Soyad T** Ö**
  • Mesajlar 123
  • Beğeniler 74 / 19
  • Ticaret 0, (%0)
Tüketici canlı şikayet sistemi 30 Hazirandan sonra mecburi olarak tüketicilere hizmet etmeye başlayacak.



Telefon ve internet firmalarının internet ortamında oluşturacağı online şikayet sistemleri, 1 Nisan-30 Haziran 2014 arasında yapılacak test uygulamasının ardından aktif olarak hizmet vermeye başlayacak.

1 Nisan-30 Haziran 2014 arasında yapılacak test uygulamasının ardından aktif olarak hizmet vermeye başlayacak.
BTK Başkanı Tayfun Acarer, AA muhabirine yaptığı açıklamada, elektronik haberleşme hizmetlerinde tüketicilere makul fiyatlarla kaliteli hizmet sunulmasına önem verdiklerini belirterek, bu hizmetlerden yararlanan vatandaşların karşılaştıkları sorunların çözümü için Kurulun yeni bir karar aldığını bildirdi. Kararla işletmecilere, internet ortamında tüketici şikayet sistemi oluşturma yükümlülüğü getirildiğini ifade eden Acarer, şunları kaydetti: “Sabit telefon, cep telefonu ve internet gibi elektronik haberleşme hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerinin şeffaf, hızlı, kolay ve etkin bir şekilde çözülmesini amaçlıyoruz. Kurul kararı uyarınca, işletmecilerin internet sitelerinin ana sayfasında ‘tüketici şikayetleri’ başlığı altında abonelerinin şikayetlerini kolayca ve ücretsiz olarak iletebileceği ve işletmeci tarafından verilen cevapları görebileceği bir bölüm oluşturmaları gerekiyor. Böylece aldıkları hizmetle ilgili herhangi bir sorun yaşayan ya da şikayeti olan vatandaşlar,internet üzerinden bu sisteme girerek başvurularını yapabilecek. İşletmeciler de 10 iş günü içinde bu şikayetleri çözerek vatandaşları bilgilendirecek. İşletmeciler, sundukları hizmetler hakkındaki şikayetlerin çözümü ve önlenmesi amacıyla gerekli tedbirleri almakla yükümlü olacak. Ayrıca şikayetlere ilişkin mağduriyetlerin giderilmesi ve benzer durumda olan ancak şikayetçi olmayan diğer abonelerin sorunlarının çözülmesi için de benzer önlemlerin alınması gerekiyor.”

http://www.inanankalpler.net/2013/12/online-sikayet-mecburi-oluyor/
 

 

wmaraci
reklam

mcr4pisback mcr4pisback Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 22.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Seo&Webmaster
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 214
  • Beğeniler 23 / 61
  • Ticaret 7, (%100)
Güzel uygulama gerçekten bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
Tuba

kişi bu mesajı beğendi.

Tuba Tuba WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 22.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 42 / K
  • Meslek ---
  • Konum Aydın
  • Ad Soyad T** Ö**
  • Mesajlar 123
  • Beğeniler 74 / 19
  • Ticaret 0, (%0)

mcr4pisback adlı üyeden alıntı

Güzel uygulama gerçekten bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.


rica ederim :)
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 3 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 3 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al