BIC Angels, CEOtudent ile eğitime yatırım yapmaya devam ediyor
Özgün içerik yatırım getirdi

Melek yatırım ağı BIC Angels, bir milyon TL değerleme ile CEOtudent’a yatırım yaptı. 2015 yılında başarı odaklı içerikler üretme hedefiyle kurulan CEOtudent, aldığı yatırımı sosyal etkileşimi daha yüksek bir içerik portalı haline gelmek için değerlendirecek.

Üretilen içeriğin büyük bir bölümünün mizah ve eğlence odaklı olduğu Türkiye’de, başarı odaklı içerik üreterek farklılaşmayı başaran CEOtudent,üniversitelilere ve genç profesyonellere zengin bir vizyon ve yaşam biçimi kazandırmayı hedefliyor. Kullanıcılar ceotudent.com sitesinden kişisel gelişimden pazarlamaya, kariyerden etkinliklere, girişimcilikten güncel haberlere kadar farklı ve özgün içeriklere ulaşabiliyorlar.

Kurucusu Yağmur Avvurur’un Genel Yayın Yönetmenliğini üstlendiği CEOtudent’a, Satış, Pazarlama ve Kurumsal İletişimi’ni yönetici ortaklardan Emre Can Durmaz, yazılım alanını Onur Zeybek yönetiyor.

CEOtudent, 2016’nın üçüncü çeyreğinde yüzde 91’i 18-30 yaş aralığında olmak üzere ortalama 170 bin ziyaretçiye ulaştı. Sosyal medyada ise aylık bir milyon üç yüz bin erişim alıyor. CEOtudent yönetici ekibi dijital alanda yakaladığı bu etkileşimi offline tarafta gerçekleştireceği organizasyonlarla da destekleyerek etkileşim alanını büyütmeyi ve Türkiye’den alacağı güçle Avrupa’ya açılmayı hedefliyor.

CEOtudent kurucusu Yağmur Avvurur, Türkiye melek yatırım ağları arasında öncü olan BIC Angels’ın maddi desteğinin yanında manevi desteğini de çok önemsediklerini belirterek, bu birlikteliğin CEOtudent’i çok daha profesyonel bir sürece dahil edeceğini düşündüklerini vurguladı. Avvurur, BIC Angels’ın özellikle Anlatsın.com, Lala Eğitim gibi yatırımlarıyla eğitim, kariyer alanındaki tecrübesinin CEOtudent’a da pozitif bir şekilde yansımasını beklediklerini ifade etti.

BIC Angels kurucusu Dr. Joachim Behrendt,CEOtudent’ın yarattığı içeriklerin üniversitelilere, girişimcilere ve genç profesyonellere bir yaşam rehberi niteliği taşıdığını belirtti. Behrendt, CEOtudent’in ürettiği içeriğin, görsel yaklaşımının Y kuşağı için de önemli bir iletişim aracı olduğunun altını çizdi.