Digital Analytics ekseninde şekillenen “
Web Analytics” kavramı, dijital pazarlama teknolojilerindeki devrimlerle birlikte gelişimini sürdürmektedir. Yapılan pazarlama çalışmalarının performansının ölçümlenmesi, analiz edilmesi ve hedeflenen dönüşümlerin arttırılması için önemli bir kavram haline gelen Web Analytics, Türkiye’de de gelişimini sürdürmekte ve markalar, pazarlama çalışmalarının optimizasyonu için bu alanda bilgi sahibi uzmanları istihdam etmektedir.
Online dünyadaki hedeflere ulaşmak için uygulamamız gereken stratejilerin yarattığı, Web Analytics 2.0 kavramını, Türkiye’de bu alanda uzman önemli isimlerle Pazarlama Türkiye Influencer Days’de masaya yatırıyoruz.
Analytics Akademi’nin de katkıları ile düzenlenen
Influencer Days – Web Analytics, Pazarlama Türkiye Kurucusu
Ender Satıcı’nın, panel öncesi ; “Pazarlama Türkiye’nin Girişim Serüveni” hakkında yapacağı konuşma ile başlayacak, ardından Natro Segment Marketing Associate
Burkay Yapağcıoğlu’nun moderatörlüğünde; RevolutionDM CEO’su
Yılmaz Bozan, Plan B Media VP of Performance Marketing
Cemil Toksöz ve HYPE Web Analyst & Conversion Optimization Expert
Mustafa Esad Tatlıpınar’ın katılacağı panelde Web Analytics konusu ele alınacak.
Herkesin katılımına açık olan ve ücretsiz olarak gerçekleşecek olan etkinlik , Koç Kuluçka Merkezi’nde 21 Şubat Salı günü saat, 18:30-21:00 arasında gerçekleşecek.
Etkinlik Akışı ise Şöyle;
18:30-19:00 – Networking
19:00:19-15- Pazarlama Türkiye Girişim Serüveni – Ender Satıcı
19:15-21:00- Influencer Days- Web Analytics
Dolu dolu Web Analytics konuşulacak bu etkinlikte yerinizi almak için kayıt olmanız gerekmektedir.
kayıt için