ReklamStore Mobil Reklam Ağı Rekmob'u Satın Aldı!
Merhaba;
Bir süredir dijital reklam sektörü için büyük önem taşıyan cross device (çapraz cihaz) hedefleme konusunda çeşitli çalışmalar sürdürüyorduk. Aynı kullanıcıya farklı dijital cihazlardan da (akıllı telefon, tablet, PC) ulaşmayı sağlayan entegre reklam çalışmaları alanında, bizim için çok önemli olan bir gelişmeyi sizinle paylaşmak istedik.
ReklamStore; 2013’te Fatih Işık, Fatih Tuna Çetinhan ve Mehmet Ağırtopçu tarafından kurulan, TÜBİTAK ve TEB Girişim Evi’nden aldığı destekle mobil reklam teknolojileri alanında önemli başarılara imza atan Rekmob’u satın aldı.
Güncel verilere göre 5 milyon tekil cihaza ulaşan ve aylık ortalama 300 milyon adet reklam gösterimi hacmine sahip, Türkiye’nin veri hedeflemeye imkan sağlayan ilk self servis mobil reklam ağı olan Rekmob artık ReklamStore bünyesinde faaliyet gösterecek.
Neden Rekmob? Yatırımın Amacı Nedir?
ReklamStore olarak bu yatırımdaki öncelikli hedefimiz Rekmob’un geliştirdiği mobil reklam teknolojilerini, bünyemizde yer alan ve hali hazırda yüzlerce aktif müşterisi bulunan mobil ürünlerimize/hizmetlerimize entegre etmek diyebiliriz. ReklamStore’un özellikle mobil uygulama indirtme (CPI) konusunda elde ettiği başarının bir benzerini, Rekmob’un katılımı ile birlikte (standart hedefleme dışındaki inovatif hedefleme ve reklam yerleşimi seçenekleriyle) branding kampanyalarında da elde edeceğimize inanıyoruz.
Rekmob kendi geliştirdiği başarılı mobil teknolojiler ve portföyünde yer alan yüzlerce mobil uygulama ile sektörün olduğu kadar ReklamStore’un da dikkatini çekiyordu. Markalara portföyündeki uygulamalar aracılığıyla ve inovatif hedefleme seçenekleri sunarak reklam verme olanağı sağlayan Rekmob’un en dikkat çeken hedefleme seçenekleri şöyle;
Mobil cihazın bulunduğu ortam sıcaklığı
Ortamın aydınlığı
Batarya durumu
Operatör ve bağlantı tipi
Kullanıcının yurtdışına çıkıp çıkmadığı
Araç sahipleri
Türkiye’nin en başarılı mobil reklam ağlarından biri olan Rekmob’un kurucu ekibi de artık ReklamStore ofisinde çalışacak ve Rekmob markası varlığını sürdürmeye devam edecek. Rekmob’un enerjisi ve teknolojisi sayesinde mobil reklamcılık kategorisinde pazar liderliğine gelme hedefimize bir adım daha yaklaştığımızı düşünüyoruz ve böyle bir “teknoloji/yetenek satın alması” yaptığımız için çok mutluyuz.