Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!


Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Instagram Hizmetleri

Dijitalistasyon.com - SERVİS SAĞLAYICI |Anlık Servisler! | Dünyanın Rakipsiz En Kaliteli , En Hızlı Ve En Ucuz Paneli.

  #121  
Okunmamış 02 Eylül 2019, 16:58
bondcemil Adlı Üyenin Avatarı
Yorgun
 
Üyelik Tarihi: 07 Ağustos 2012
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Freelancer
Konum: Zonguldak
Ad, Soyad: Ce... Be...
Mesajlar: 87
Beğeniler: 1 / 14
Ticaret: 0, 0%
Çalışmayan servis yok diyorlar, ucuz olanlar yavaştır diyorlar ama 3-4 gündür 1 takipçi bile gelmedi. Yavaştan kasıtları ne kadar süredir bilmiyorum Ödememi iade ettiler sağolsunlar ama bilginiz olsun.
  #122  
Okunmamış 03 Eylül 2019, 10:21
gokenim Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 28 Mart 2013
Cinsiyet: Erkek
Ad, Soyad: Gö... Çe...
Mesajlar: 1.730
Beğeniler: 319 / 659
Ticaret: 4, 100%
Abi çok karışık bu sistemler ben hiçbir şey anlamıyorum özellikle fiyat listesinden. Birisi bana nasıl kullanıldığını anlatabilir mi?
Karikatürlerimi görmek için instagram.com/gokhaninnotlari
  #123  
Okunmamış 03 Eylül 2019, 10:23
gokenim Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 28 Mart 2013
Cinsiyet: Erkek
Ad, Soyad: Gö... Çe...
Mesajlar: 1.730
Beğeniler: 319 / 659
Ticaret: 4, 100%
gerçi hiç güzel yorum yok neredeyse
Karikatürlerimi görmek için instagram.com/gokhaninnotlari
  #124  
Okunmamış 03 Eylül 2019, 18:19
bilisimhukuku Adlı Üyenin Avatarı
Bilişim Hukuku Danışmanı
 
Üyelik Tarihi: 26 Nisan 2016
Yaş / Cinsiyet: 36 / Erkek
Konum: İzmir
Ad, Soyad: Er... Er...
Mesajlar: 249
Beğeniler: 80 / 91
Ticaret: 5, 100%
1 haftada 2.ci siparişim biri iptal edilir diğer siparişim deseniz dün akşam 23 den beri başlamaz müşterime rezil oldum yapma kalsın dediler tanışmadan kendimi tanıtmadan yorumlara güvenerek üye oldum 30 tl bakiye yükledim. Ben kendimi tanıttıkdan sonra 10 numara hizmet almayayım benim mevkim itibar görmesin ben avukat değilim yıllardır web tasarım yapıp site kurup satıyorum bende sizler gibi öğrenci oldum azmettim 2012 yılında bilişim hukuku danışmanı oldum diye ayrıcalık istemiyorum ama müşteriye yok sıraya alındı yok servis yoğun falan fıstık diyorum adam başka smmmden 500 takipçiyi anında instagram hesabına yolluyor pastaneci bu adam birde ben yalancı durumuna düşüyorum
  #125  
Okunmamış 03 Eylül 2019, 19:13
Dijitalİstasyon Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 24 Nisan 2018
Cinsiyet: Erkek
Konum: Sakarya
Ad, Soyad: Me... Ça...
Mesajlar: 135
Beğeniler: 22 / 27
Ticaret: 13, 93%
Alıntı:
alperenkirac05 Adlı Üyeden Alıntı
15TL yükledim deneme amaçlı. 1k takipçi 0,39 yazdığına bakmayın, 2 sipariş verdim 1k takipçi 30 saat oldu "Bir Kısmı Tamamlandı (Kalan kısım iade edildi)" yazısını gördüm ve hesaplara giriş yaptım 1 tane bile takipçi gelmemiş. Neyse dedim 12TL 'ye farklı bi hizmetten yararlanıyım dedim 0-30dakika yazan hizmettende 2 saat sonra takipçi gelmeye başladı ve userların hepsi bot olduğunu gördüm. Hiçbir şekilde denemenizi önermiyorum, whatsapp'tan üyeliğimin silinmesi için mesaj attım şimdi cevap bekliyorum
Alıntı:
maxlpol Adlı Üyeden Alıntı
Dönüş yapıldı deniyor ancak siparişler 10 saat sonra felan otomatik olarak iptal edilip bakiye iade ediliyor. Yeni sipariş giriyorum yine aynı sorun belli bir süre geçtikten sonra iade ediliyor. İyi de ben bu bakiyeyi nerede kullanacağım ? Fiyatlar konudaki gibi değil zaten, belirtilen işlem süreleri yanlış.
Alıntı:
maxlpol Adlı Üyeden Alıntı
Üçüncü yorumum: Bu sistem benim gözümde dolandırıcı sistemdir. Kesinlikle sipariş vermemenizi tavsiye ediyorum.
Alıntı:
bondcemil Adlı Üyeden Alıntı
PM'den cevap bekliyorum.
Alıntı:
bondcemil Adlı Üyeden Alıntı
Çalışmayan servis yok diyorlar, ucuz olanlar yavaştır diyorlar ama 3-4 gündür 1 takipçi bile gelmedi. Yavaştan kasıtları ne kadar süredir bilmiyorum Ödememi iade ettiler sağolsunlar ama bilginiz olsun.
Alıntı:
gokenim Adlı Üyeden Alıntı
Abi çok karışık bu sistemler ben hiçbir şey anlamıyorum özellikle fiyat listesinden. Birisi bana nasıl kullanıldığını anlatabilir mi?
Alıntı:
gokenim Adlı Üyeden Alıntı
gerçi hiç güzel yorum yok neredeyse
Alıntı:
bilisimhukuku Adlı Üyeden Alıntı
1 haftada 2.ci siparişim biri iptal edilir diğer siparişim deseniz dün akşam 23 den beri başlamaz müşterime rezil oldum yapma kalsın dediler tanışmadan kendimi tanıtmadan yorumlara güvenerek üye oldum 30 tl bakiye yükledim. Ben kendimi tanıttıkdan sonra 10 numara hizmet almayayım benim mevkim itibar görmesin ben avukat değilim yıllardır web tasarım yapıp site kurup satıyorum bende sizler gibi öğrenci oldum azmettim 2012 yılında bilişim hukuku danışmanı oldum diye ayrıcalık istemiyorum ama müşteriye yok sıraya alındı yok servis yoğun falan fıstık diyorum adam başka smmmden 500 takipçiyi anında instagram hesabına yolluyor pastaneci bu adam birde ben yalancı durumuna düşüyorum
Merhaba , Kötü yorum yapan herkes ucuz servislerden almıştır piyasada 10 TL ve üzerinde başlayan takipçi fiyatlarına karşı dik durmak için ucuz servisler ekledik fakat öyle bir hal aldıki gerçekten kötü hizmet veriyoruz gibi hissediliyoruz bakın açıklama kısmında başlıkta belirttik • Kısmi / İptal Etme Sorunları Var
• Bu servisin iptal ve iadesi yoktur ucuz servistir. 24 - 80 Saat arasında sonuç vermektedir yani bizlere düşünerek işlem yapmanızı önemle rica ederiz.
  #126  
Okunmamış 03 Eylül 2019, 21:30
bilisimhukuku Adlı Üyenin Avatarı
Bilişim Hukuku Danışmanı
 
Üyelik Tarihi: 26 Nisan 2016
Yaş / Cinsiyet: 36 / Erkek
Konum: İzmir
Ad, Soyad: Er... Er...
Mesajlar: 249
Beğeniler: 80 / 91
Ticaret: 5, 100%
ben ödeme iadesi alabilirmiyim üye ismim bilisimhukuku ben ucuz servisde aramıyorum zaten fiyatlara bile bakmıyorum zaten

[ DİJ1 ] Instagram Takipçi | Max 3K | Genelde Hızlı Başlar | 0-30 Dakika

ben ucuzmu almışım 0-30 dakikada başlayacak gönderimin üzerinden 23 saat geçti ve 1000 gönderi 12 tl
Konu bilisimhukuku tarafından (03 Eylül 2019, 21:59 ) değiştirilmiştir. Sebep: düzenleme
  #127  
Okunmamış 04 Eylül 2019, 18:06
Avatar Seçilmemiş
kyd kyd şuan çevrimdışıdır.
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 07 Haziran 2018
Yaş / Cinsiyet: 25 / Erkek
Ad, Soyad: Ke... Da...
Mesajlar: 5
Beğeniler: 1 / 0
Ticaret: 0, 0%
görüntülenme ve üye çekmek için 0.küsür fiyata takipçi veriyoruz diyorsunuz, bir de forumdn reklam çıkıyorsunuz üstüne insanları mağdur edip, "10 TL ve üzerinde başlayan takipçi fiyatlarına karşı dik durmak için ucuz servisler ekledik " diyorsunuz.

kardeşim çalışmayan hizmetin adını koymak, hiç koymamaktan iyi zannetmeyin. çalışmıyor ise koymayın, iade bile sağlamıyoruz diyorsunuz. sonra kötü yorum gelince bir de isyan ediyorsunuz.
Muratbilir06 bunu beğendi.
  #128  
Okunmamış 08 Eylül 2019, 00:47
WebMacaw Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 25 Nisan 2017
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: Web / SEO
Ad, Soyad: Me... Ka...
Mesajlar: 138
Beğeniler: 41 / 20
Ticaret: 9, 100%
Samimi söylüyorum profesyonel ticaret anlamında esamesi yok.
Hizmeti satın alacak olanlar dikkat etsin.

Ya ben yanılan biriyim yada konunun altındaki referanslar yapay oluşturulmuş.

80 saatlik süreci 1 bucuk haftadır bekliyorum şuan aldığım hizmetin takipçi sayısı 700 küsür adet.

200 geri çekildi.

Keza gönderilen

30 Adet'i benimdi zaten 470 adet diyelim.

Unutmadan gönderilen takipçiler ise harbiden boş beleş yani bi hizmet veriliyor ise markadan söz ettirilmesi gerekir. İsimleri bile saçma sapan. bunun görüntüsüde ektedir.

https://i.imgyukle.com/2019/09/06/oXNVfh.jpg

39 kuruşa alacağım hizmetin iyi olmasını beklemiyorum ancak profilinde çöp olmasını bekleyemem.

https://i.imgyukle.com/2019/09/06/oXNPW6.png

Whatsapp vb alanlarından cevap vermemesi de ayrı bir konu!

Konu ile ilgilenmemesi durumunda hem eksi ticaret bildirimi yapacağım yanı sıra wm yönetiminede bildireceğim diğer forumlara da bakıyorum yer alıyorsa oradada aynı konuyu ekleyeceğim.

İşini iyi yapanların hakkına girmesini istemem böyle kişilerin.
  #129  
Okunmamış 14 Eylül 2019, 12:57
maxlpol Adlı Üyenin Avatarı
Sosyal Medya
 
Üyelik Tarihi: 09 Aralık 2013
Cinsiyet: Erkek
Meslek: bilişim
Ad, Soyad: Ka... Me...
Mesajlar: 395
Beğeniler: 72 / 31
Ticaret: 8, 100%
Arkadaşın yorumunu şimdi gördüm, 15 TL'ye sattığını iddia ettiği takipçiden işlem yaptık ama gelmedi. Burada da daha yok ucuzundan almış bilmem ne diye atıp tutuyor.
  #130  
Okunmamış 20 Eylül 2019, 20:51
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 18 Haziran 2019
Yaş / Cinsiyet: 42 / Kadın
Meslek: Blogger
Konum: İzmir
Ad, Soyad: Se... Tü...
Mesajlar: 3
Beğeniler: 1 / 1
Ticaret: 0, 0%
1k fiyat alabilir miyim?
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Ticaret > Instagram Hizmetleri

Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 05:31.