EmreKafadar adlı üyeden alıntı
Amacım kötüye kullanım değil, insanların nasıl bir panelden sipariş verip vermeyeceğini önceden gösterip diğer insanların mağdur olmasını engellemek.Ayrıca bildiğim kadarıyla şuan tüm SMM paneller link yerine kullanıcı adını kabul ediyor ben bunu göz önünde bulundurarak sipariş geçmiştim.Ayrıca destek talebine cevap vermemeniz ayrı bir olay.Keşke bana bu açıklamayı yapmak yerine destek talebine cevap verseydiniz.İyi günler dilerim.
Emre bey, tüm paneller kullanıcı adına geçti diye bir gerçeklik söz konusu değil, takipçi sağlayan servisler kodlama yapısına göre kimisi profil linkine işlem yapar, kimisi kullanıcı adına işlem yapar. Burada önemli olarak göz önünde bulunduracağınız nokta, kullanmakta olduğunuz panellerin kullanıcı adı ile işlem yapması değil, servis açıklamasında yazan talimatlara göre sipariş vermektir.
Ayrıca sitemizde sağ alt köşede her an destek alabilmeniz için 7/24 hizmet veren WhatsApp destek butonumuz mevcuttur. WhatsApp üzerinden sıkıntınızı anında giderebilirdiniz. Bilirsiniz ki haftasonu yoğunlukları panellerin vazgeçilmezidir ve şu an Instagram'ın yeni güncellemesi ile beğeni işlemlerinde yaşanan sorunlar dolayısı ile destek bölümünden size geri dönüş sağlanamamıştır. Doğrudur. Böyle durumlar için WhatsApp destek ile anlık geri dönüşler sağlayabilmekteyiz.
Bu durumu daha fazla uzatıp konuyu kirletmeyelim düşüncesindeyiz.
Müşterilerimize fazlası ile yardımcı olmaktan onur duyuyoruz.
Yanlış işlemler yapıp burada adımızı lekelemeniz hiç hoş bir durum değil.
Teşekkürler.