2011-2012 Facebook ile Google Karşılaştırması

İnfografiğe göre;

1- Facebook'un 2011 toplam karı 1.000.000.000 dolarken Google'ınki 37.900.000.000 dolar olarak gerçekleşmiş.

2- Mevcut piyasa değerlerine bakıldığında ise, karlılık rakamlarındaki uçurumun burada yer almadığı görülüyor ve 203.000.000.000 dolarlık toplam piyasa değerin sahip Google'ın, 104.000.000.000 dolarlık Facebook'u ancak ikiye katlayabildiği görülüyor.

3- 2011 yılı sonu toplam çalışan sayısında ise, 3.500 kişilik Facebook, 32.467 kişilik Google'ın ordusunun epey gerisinde kalmış görünüyor.

4- Satın alınan şirketlere bakıldığında, 26 şirketi bünyesine katan Facebook'a karşılık Google 110 şirket satın almış.

5- Küresel bazda aylık ziyaret sayısında ise, arama fonksiyonunun haklı üstünlüğü ile 18.600.000.000 rakamıyla Google, 901.000.000'luk Facebook'un hayli üzerinde.