-
Üyelik
09.08.2018
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Çanakkale
-
Ad Soyad
S** G**
-
Mesajlar
37
-
Beğeniler
6 / 13
-
Ticaret
0, (%0)
Türknete geçmeyi düşünüyorum ancak müşteri hizmetleriyle ilgili çok fazla sorun okuyorum. Netspeedi araştırdığımda hızda dalgalanmalarla alakalı sorunlar karşıma çıkıyor ama müşteri hizmetleri hakkında yapılan yorumlar olumlu.
Çanakkalede Turknet/Netspeed servis sağlayıcılarından birini kullanan varsa internetinde kopma, hız değerlerinde dalgalanma vs. sorunlar yaşıyor mu yoksa sorunsuz mu bilgi verirse sevinirim. Ayrıca bölgede farklı sorunsuz ISS mevcutsa tavsiye edebilirsiniz.
-
Üyelik
27.08.2011
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Bilgi İşlem
-
Konum
Çanakkale
-
Ad Soyad
B** Ö**
-
Mesajlar
1924
-
Beğeniler
496 / 497
-
Ticaret
20, (%100)
Türknet Çanakkale'ye gelmiş mi?
https://kurumsal.turk.net/network-altyapisi/******* altyapısını kullanıyorsa birşey beklememek lazım. Kendi altyapısını oluşturacaksa olur bu iş..
Giyse.com - Giyim Moda, Ayakkabı, Çanta ve Aksesuar Online Alışveriş
-
Üyelik
25.01.2016
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
İşletme ve WordPress Uzmanı
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** A**
-
Mesajlar
134
-
Beğeniler
25 / 70
-
Ticaret
50, (%100)
Ofiste Türk ******* kullanıyorum. Ofisin bulunduğu Çarşı bölgesinde alt yapı eski olduğu için 12 Mbit adsl bağlantısı mevcut. Şuana kadar herhangi bir sorun yaşamadık. 2 ay önce bölgedeki eski kutuya fiber kablo çekildi. Henüz bir hareket yok ama bir kaç ay içinde muhtemel TİP7 gibi bir fiber kutu ile eski kutuyu değiştirecekler.
Evde Milenicom kullanıyorum. Evin bulunduğu bölgede de adsl alt yapısı var ve 16mbit hız alabiliyorum. 2 yıldır milenicom ile hiç bir sorun yaşamadım. Gelecek ayın 1'inde taahütüm bitiyor. Eğer tekrar taahhüt vermeden devam etmeye ikna edebilirsem milenicom'da kalacağım. Ayrıca bölgedeki eski ******* kutusuda TİP7 fiber kutu ile geçen ay değiştirildi. Muhtamel 1-2 içinde evdeki adsl artık vdsl hizmetine dönüşecek.
TurkNet - Bu Hafta Yaşandı
Geçen cuma günü (28 Eylül) çarşı bölgesindeki bir arkadaşım için TurkNet başvurusu yaptım. Acaba Milenicom'un evdeki taahhütü bitince TurkNet'e mi geçsem diye düşünüyordum. Başvuruyu yaptık, evrakların çıktısını alıp kargoladık. Pazartesi evraklar onaylandı ve 1 adet sabit telefon numarası tanımlanarak bize kablo bağlantısı için ******* ekiplerine bildirim yapıldığı söylendi. Kısa süre sonra bölgenizdeki altyapı sorunları ve mevcut çalışmalar nedeniyle bağlantınız geçikecek biz ilgileniyoruz sizin bir şey yapmanıza gerek yok şeklinde SMS gönderildi. Arayarak alt yapı sorunu ile ilgili bilgi istedim. Kayıt açıyorum detaylı bilgiyi müşteri temsilcimiz arayarak iletecek size dendi. Arayan olmadı. Ertesi gün (Salı) Türk ******* arkadaşın ofisinin olduğu apartmanda bir komşuya kablo bağlamaya gelmiş ve VDSL hizmetini açmışlar. Yani anlaşılıyor ki herhangi bir alt yapı sorunu falan yok. Yapamadıkları, hızlandıramadıkları işlemler nedeniyle yalan dolan ile vakit geçirmeye çalıştılar. Salı günü tekrar arayıp kimse bilgilendirme için aramadı ayrıca alt yapıs sorunu yokmuş böyle bir durum yaşandı dedik. Yine kaydınızı açıyorum arkadaşlarımız en kısa sürede inceleyip sizi arayacak dediler. Arayan olmadı. Çarşamba günü akşam üzeri bir SMS geldi. Adresimizde VDSL hizmeti veremediklerini bu nedenle 16 mbit ADSL hizmeti olarak aktivasyonunuzu yapmak üzere işlemlerimiz gerçekleştirilmiş. Hemen aradık itiraz ettik apartmanda VDSL var. Yan sokakta fiber kutu var. Bizden 5 sokak ilerideki işyeri bile VDSL alabiliyorken bize nasıl ADSL vereceksiniz bunu anlamadık dedik. Aktivasyonu hemen iptal edin diyerek doldurup göndermemizi istedikleri iptal dilekçesinide gönderdi. Dün (Perşembe) akşam iptal ile ilgili işlemlerin başladığına dair de SMS geldi.
TurkNet'i sevmiyor değilim. Tam tersi tahhütsüz ve AKN'siz paket kullanımını sektöre yaydıkları için teşekkür ediyorum. Ancak müşteri hizmetleri ve arkaplan çalışmalarında yapılan hata beni tatmin etmedi.
Türk *******'a gittik, adresi beyan ettik. Fiber santrale çok yakın olduğumuzu dilersek 100mbit'lik bir paket ile aboneliğinizi ofis telefonu üzerinden bugün açabiliriz dediler.
Türk *******'daki fiyat ve taahhütler nedeniyle internet aboneliği almadık. Geçen gün VDSL hizmeti bağlatan 2 üst komşu ile konuşarak araya CAT6 kablo çektik faturayı paylaştık.
EK :
Nerede oturduğunu belirtirsen alt yapı sağlığı hakkında bilgi verebilirim. Birde Milenicom'da yeni abonelere özel taahütsüz yeni paket çıktı onu alabilirsin. Ben Milenicom'a taahhütsüz devam konusunda ikna edemezsem 1 ay NetSpeed'e taşınıp deneyeceğim. Beğenmezsem yeni aboneymiş gibi Milenicom'un taahüütsüz paketine geçeceğim.