Merhabalar forum sakinleri,

2.5 aydır ************ internet hattımı kablo arızası yüzünden kullanamıyorum. Genel arıza olarak bu sistemde gözüküyor ilk şikayet tarihim 22 Mayıs ve Bu tarihte dilekcem bulunmaktadır bu dilekcede sistemde gözüküyor. Alt yapı sorunlarından dolayı internet hızim çok düşük ama internet sistemde var gözüküyor. (01.5 ila 0.07) ben bu sorundan önce 8 ila 10 mbps hız alıyordum. Bugün tekrar gittim ilk gittiğimde söylenen bana max. 20 haziranda düzenltilecektir denildi. Ve modemin kontrolu için fişinin çekilmemesi gerektiği söylendi. Bu genel arızada hız düşüklü vardı ama internet vardı bugün gittiğimde internetin aktif olduğu ve 2mbps hız sağlandığı görülmektedir denildi. Ve aylık ortalama 75 gb kullanım olduğu görüntülanmektedir denildi. İade konusuna gelince de kullanılan hizmetten iade yapılamaz denildi. (Ki ilk gittiğimde iade yapilabilir denildi. ) son bir ayım olduğu için taahhütü iptal ettim ve şikayet süresince geçen 2.5 ayın parası ve taahhüt iptal bedeli olan 125 TL yi de faturalandirdilar. Ben kullanamadığım için iptal ettim. Ve şöyle bir durum var ki üst kattada (abim) aynı problem vardı ve ona 22 Mayıs tarihinden arızanın giderileceği tarihe kadar olan kısımda iade yapılacak denildi. Onda da aynı problem var bende de ve onda iade kabul edilirken bende iade kabul edilmedi. Şimdi bu olaydan sonra o da güvenemedigi için taahhütü iptal ettirme gibi bir şansı var mı? Yani kısacası söyle sorayım.

1- Ben iade alabilir miyim?
2- Abim Taahhütü iptal ettirebilir mi?


kablonun son hali (köy yerinde olmasına rağmen üstünden her gün Tır ve Araç geçiyor)