Websocket arraybuffer ile oyun yazacağım fakat bir türlü arraybufferi kullanamadım tam olarak.
Client kodu;
var ws = new WebSocket('ws://127.0.0.1:8002');
ws.binaryType = 'arraybuffer';
ws.onopen = function() {
var buffer = new ArrayBuffer(15);
var dv = new DataView(buffer);
dv.setUint16(1, 10);
ws.send(dv);
}
Burada client arraybuffer veri gönderiyor fakat bu veriyi sunucuda okuyamıyorum.
Server kodu;
const WebSocket = require('ws');
const wss = new WebSocket.Server({ port: 8002 });
wss.on('connection', function(ws) {
ws.on('message', function(message) {
var buf = new Uint16Array(message).buffer;
var dv = new DataView(buf);
console.log(dv);
});
});
console.log('Listening on', 8002);
Nasıl burada gelen veriyi okurum yani 15 isimli gelen paketin 1nci arrayındaki 10 sayısını?
Yardımcı olabilirseniz memnun olurum.
Bu yapı nasıl çalışıyor...