wmaraci reklam

Aldığım Ürün Kronik Arızalı Çıktı, Arızanın Giderildiği Ürüne Geçme Hakkım Var mı?

2 Mesajlar 406 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

MuratDinc MuratDinc Miyavliyo - WiseKitten Kullanıcı
  • Üyelik 01.11.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Girişimci
  • Konum Balıkesir
  • Ad Soyad M** D**
  • Mesajlar 1583
  • Beğeniler 207 / 257
  • Ticaret 5, (%100)
Bayağı bir zaman önce almış olsam da böyle bir hakkın olması gerektiğine, olabileceğine inanıyorum. Şu an da ürünü garantiye gönderdim ancak sorun ürün garantiden geldikten bir süre sonra da yaşanacak ve ürün elimde kalacak. Çoğu insanın başına bu gelmiş ve firma da "Pro" adı altında bire bir aynı ürünün iyileştirilmiş versiyonunu satışa çıkarmış, bu üründe bu sorun giderilmiş. Ben ürünü aldığımda "Pro" modeli yoktu ve alış fiyatı olarak ikisi de çıkış zamanında aynı fiyata satılıyordu. Şu an arızalı model 3'de 1 fiyatına(bariz sorundan ötürü) satılıyor. Burada bir haksızlık olduğunu düşünüyorum zira aldığım ürün piyasasında oldukça iddialı ve oldukça pahalı.


Bahsettiğim ürün Corsair Glaive 16000DPI mause, sol tıklama sorunu çıktı ve herkes bundan şikayetçi. Firma sorunu Corsair Glaive PRO 18000DPI ile çözmüş, 18000DPI Sensor hariç ürün bire bir aynı. Müşteri memnuniyeti kapsamında bu ürünün garantisi bitikten sonra aynı sorundan dolayı bozulacak olması beni üzüyor. Bu konuda bir hak talep edebilir miyim? Kronik Arızadan dolayı firmanın sorunsuz ürün ile değişim yapması gerektiğini düşünüyorum.
 

 

👉 Türkiye'nin En Minnoş Kedi Bloğu Miyaliyo! 😻
wmaraci
reklam

MuratDinc MuratDinc Miyavliyo - WiseKitten Kullanıcı
  • Üyelik 01.11.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Girişimci
  • Konum Balıkesir
  • Ad Soyad M** D**
  • Mesajlar 1583
  • Beğeniler 207 / 257
  • Ticaret 5, (%100)
Ürün garantiden geldi, tam da istediğim gibi oldu. Ben iletişime geçip bir şey demedim ama adamlar olması gerektiği gibi davranıp ürünün hem sıfırını hemde sorunun giderildiği PRO sürümünü gönderdiler. Bu tutumları çok hoşuma gitti, eğer bu ürün tamir edilip gelseydi ve bir süre sonra aynı şekilde bozulsaydı bir daha Corsair ürün kullanmaz, kullandırmazdım. Boğaziçi Bilgisayar'a teşekkürler.
 

 

👉 Türkiye'nin En Minnoş Kedi Bloğu Miyaliyo! 😻
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al