-
Üyelik
09.12.2019
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
SEO
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** E**
-
Mesajlar
61
-
Beğeniler
15 / 18
-
Ticaret
1, (%100)
Herkese selamlar,
Yaklaşık 3 ay önce kurumsal hayattan freelance hayata geçince bütçe yönetimini iyi yapmam gerektiğini anladım. Gelen ödemeler, sabit ödemeler, giden ödemeler vs vs gibisinden Google Sheet kullansam da şuan da orası çok karışık geliyor.
Özellikle fatura stopaj vs sistemi olmadan bütçe yönetimi yaptınız önerdiğiniz bir platform var mıdır?
-
Üyelik
09.12.2019
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
SEO
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** E**
-
Mesajlar
61
-
Beğeniler
15 / 18
-
Ticaret
1, (%100)
Excel'in karışık olduğunu (bana göre) belirmeme rağmen Excel herşeye yeter demek :) Yine de teşekkürler
-
Üyelik
09.12.2019
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
SEO
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** E**
-
Mesajlar
61
-
Beğeniler
15 / 18
-
Ticaret
1, (%100)
Yıllarca Excel kullandım sonrasında Sheets'e geçtim. Excel'le yapılamıyor demedim. Görüntü açısından platform arıyorum. Excel'de herşeyi siz kurmanız gerekirken platformlar hazır verir. Umarım derdimi anlatabilmişimdir.