-
Üyelik
15.04.2018
-
Yaş/Cinsiyet
39 / E
-
Meslek
işçi
-
Konum
Adıyaman
-
Ad Soyad
A** K**
-
Mesajlar
2
-
Beğeniler
1 / 0
-
Ticaret
0, (%0)
arkadaşlar biz bir e-ticaret firmasından ürün aldık yollamadılar bankaya ıtıraz ettik 34 gun gecti halen sonuç yok yalnız fırmanın fatura yada kargo fişi sunması imkansız, sonuç ne olur, başvurunun olumsuz sonuçlanma ihtimali yüksekmidir, başından gecenler lütfen yazsın.
-
Üyelik
09.11.2015
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Bağımsız Hizmet Sağlayıcı
-
Konum
Ordu
-
Ad Soyad
N** Y**
-
Mesajlar
481
-
Beğeniler
140 / 139
-
Ticaret
8, (%100)
Öncelikle işlemi bankanın sanal pos'udan mı yapılmış yoksa bir ödeme yöntemi mi firma mı kullanılmış ona bak.
Ödeme yöntemi firma kullanılmış ise hemen o firmayı ara. Durumu anlat itirazda bulun. Satıcı ile birebir iletişime geçsinler. Durumu çözeceklerdir.
Bankanın sanal postu ise ödeme yaptığına dair bul; internet sitesinden ödeme yaptığına dair bir ekran görüntüsü yazışma vb olabilir. Daha sonra kart hangi firmaya aitse o bankanın müşteri hizmetlerini ara itirazda bulun, detayları ve kanıtları yazıp yollayacağın bir e-posta adresi iste güzelce döktür. Yolla gitsin sana geri dönüş yapacaklardır ama sen 12 saatte bir arayarak bilgi al. Problemin çözülecektir. Başıma geldi yaklaşık 30 gün sonra satıcı kitabı yolladı. Bir daha da o internet sitesinden kitap almadım.