lostyazilim
tr.link

Dikkat Süperonline Ve DigiTürk Dolandırıcılığı

10 Mesajlar 1.678 Okunma
lstbozum
tr.link

23759 23759 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 10.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 420
  • Beğeniler 166 / 91
  • Ticaret 10, (%100)
Geçen gün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum arkadaşlar. Beni kurumsal bir numaradan aradılar. Süperonline'dan aradıklarını söylediler. Kullandığım internet paketini falan söylediler. Bunun üzerine benim hiç bir kampanyadan yararlanmadığımı görmüşler ve bana özel indirim yapacaklarmış. Bende nasıl bir indirim olduğunu sorunca bana 1 yıl ücretsiz digitürk vereceğiz falan dediler. Bende onay verdim ve beni bir kaç saat sonra onay için arayacaklarını söylediler. Bende bunun üzerine süperonline ile iletişime geçtim. Zaten süperonline ile digitürk arasında bir dava varmış. Çoğu insan bu olay yüzden mağdur edilmiş maalesef. Dikkatli olun arkadaşlar.
 

 

wmaraci
reklam

shateiel shateiel Biologist Kullanıcı
  • Üyelik 03.06.2011
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Biyolog
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 1703
  • Beğeniler 659 / 509
  • Ticaret 9, (%100)
1. Onay verdiğiniz halde sizi onay için bir kaç saat sonra neden arayacaklar?
2. Sizden para alıp bir hizmet mi sunmadılar?
3. **************lık bunun neresinde?
 

 

23759 23759 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 10.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 420
  • Beğeniler 166 / 91
  • Ticaret 10, (%100)
shateiel kurulum için onay değil sözde kampanyayı onayladım. Sonradan digitürk tarafından aranacağımı ve kurulum için onay isteyeceklerini söylediler. Aradıklarında onaylamadım tabi ki.

2 ve 3 - Sorun şu. Size bir kampanya var diyorlar. 1 yıl ücretsiz digitürk ücretsiz diyorlar. Sadece süperonline faturanızı ödemeniz yeterli deniliyor. Fakat ay sonu 2 farklı fatura geliyor. Biri digitürk'e ait bir diğeri ise süperonline. Aradığınız da böyle bir kampanya olmadığını söylüyorlar. Kısacası bayiiler kurumsalmış gibi arayıp kandırıyorlar.
 

 

shateiel shateiel Biologist Kullanıcı
  • Üyelik 03.06.2011
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Biyolog
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 1703
  • Beğeniler 659 / 509
  • Ticaret 9, (%100)
Tüketici hizmetlerine başvurdunuz mu? Superonline'a ve digiturke açıklayıcı bilgilendirme yaptıktan sonra tüketici hizmetlerine başvurunuz. Hatta bilgilendirmede başvuracağınızı söyleyiniz. Muhtemelen siz başvurmadan durumu düzelteceklerdir. Düzeltmezler ise tüketici hizmetlerinden çıkacak karar ile rahatınıza bakarsınız. Kurum bayileri tarafından dolandırılmak o kadar kolay değil artık.
 

 

wmaraci
wmaraci

23759 23759 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 10.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 420
  • Beğeniler 166 / 91
  • Ticaret 10, (%100)
shateiel yanlış anladınız hocam kurulum için onay vermediğim için işlem yapmadılar ben sadece uyarıyorum.
 

 

shateiel shateiel Biologist Kullanıcı
  • Üyelik 03.06.2011
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Biyolog
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 1703
  • Beğeniler 659 / 509
  • Ticaret 9, (%100)
Ay sonu 2 farklı faturayı neden aldınız o zaman? Bu bile başlı başına tüketici hizmetlerine başvurmanız için yeterli değil mi?
 

 

mustafa94 mustafa94 o_0 Kullanıcı
  • Üyelik 26.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Emekli Öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** Ş**
  • Mesajlar 1398
  • Beğeniler 283 / 283
  • Ticaret 240, (%100)
Hocam benim de başıma geldi 0850'li bir numara aradı ***** taahhütüm vs. bitmiş bende tabi hemen inandım ne istedilerse verdim adres numara vs. sonrasında çaktım olayı.Ardından polise verdim numarayı.Birde *****i aradım konuştum herhangi bir belge imzalamadıysanız sıkıntı çıkmaz dediler.
 

 

Memleket mi, yıldızlar mı, gençliğim mi daha uzak?

23759 23759 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 10.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 420
  • Beğeniler 166 / 91
  • Ticaret 10, (%100)
shateiel Hocam çok farklı anladınız beni :D Ben bir şeyi onaylamadım son anda çaktım olayı. Ay sonu fatura alanlar bu olayı onaylayanlar. Yoksa ben mağdur değilim. Sadece mağdur olmayın diye söylüyorum.

mustafa94 zaten süperonline dava açmış ve şu anda mahkeme bakıyormuş. Umarım çözerler.
 

 

pmehmet pmehmet WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 22.11.2016
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** P**
  • Mesajlar 809
  • Beğeniler 90 / 187
  • Ticaret 8, (%100)

shateiel adlı üyeden alıntı

Ay sonu 2 farklı faturayı neden aldınız o zaman? Bu bile başlı başına tüketici hizmetlerine başvurmanız için yeterli değil mi?


Hocam bence yatın uyuyun :)
 

 

shateiel shateiel Biologist Kullanıcı
  • Üyelik 03.06.2011
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Biyolog
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 1703
  • Beğeniler 659 / 509
  • Ticaret 9, (%100)

pmehmet adlı üyeden alıntı

Hocam bence yatın uyuyun :)


Arkadaş "Geçen gün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum arkadaşlar." ile başlayıp **************lığın nerede olduğunu söylememiş. "Onay verdim" ve "Çoğu insan bu olay yüzden mağdur edilmiş maalesef." demesine rağmen benim başıma gelmedi veya son anda yırttım da dememiş. Arkadaşın ağzından olayı parti parti cımbızla aldım resmen. Ki böyle bir durumu google'lamama rağmen bir şey de bulamadım.

E hal böyle olunca arkadaşın başına geldiğini düşündüm.

Konu başlığını ve ilk mesajı okuduktan sonra bir uyarı değil sanki dolandırılma vakası gibi geliyor insana.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al