• Sık Sorulan Sorular bölümü geliştirilmeli ve her sayfadan buraya link vermelidir.
• Satıcı Elektronik Ticaret Bilgi Merkezi kurmalıdır.(Elektronik Ticaret ile ilgili genel bilgiler ve haberler)
• Satıcı, ürün destek bilgisi için her sayfaya ya da bilgi merkezine link vermelidir.
• Satıcı tanıtıcı bilgiler, ticari isim, adres ve kontak telefon, email ve faks bilgileri, 3.parti ve ortaklıklarıyla ilgili bilgiler Alıcıya verilmelidir. (Satıcı ile ilgili bilgiler Alıcı güvenini arttırır).
• Alıcı, Satıcının kimlik bilgilerine her yerden ulaşabilmelidir.
• Alıcıya, yaptığı alışverişin hangi hukuka tabi olduğu anlatılmalıdır.
• Satıcı, satılan mal veya sunulan hizmetle ilgili tüm sınırlamalarını (Ülke dışına satış yapmıyoruz vb.), Alıcıların kişisel bilgilerini girmeden ya da ürün, servis seçimi yapmadan önce görmelerini sağlamalıdır.
• Satışı yapılan tüm mal ve hizmetlerin detaylı açıklaması site üzerinde verilmelidir.
• Sitede arama fonksiyonu olmalıdır. (Alıcının aradığı bilgiye bir an önce ulaşması gerekir.)
• Satıcı, sitenin anasayfasına ya da her sayfaya arama icon’u koymalıdır.
• Satıcı, Alıcıya sık sorulan sorular (FAQ) servisi, Müşteri hizmetlerine bağlı bir telefon numarası, şikayet ve sorularını bildirebilecekleri bir e-mail adresi sunmalıdır.
• Her sayfada Müşteri hizmetlerine bağlı bir link olmalıdır.
• Satıcı, Alıcının soru ve şikayetlerini inceleyip geribildirim yapmalıdır.
• Satıcı, Alıcıya soru ve şikayetlerinin üzerinde çalışıldığına ve kendilerine en geç 1 iş günü içerisinde geri bildirimde (e-posta, faks vb.) bulunulacağını belirten bir e-posta göndermeli ve söz verilen sürede Alıcıya geri dönmelidir.


kaynak;http://www.bilgiseven.com/e-ticarette-dikkat-edilmesi-gereken-kurallar/