Ürün garantisi ile ilgili 2 tane sorunum mevcut, birinde firma cevap vermiyor. Diğerinde ise firmanın hizmetleri berbat durumda.

1- Gittigidiyor'dan bir mağazadan ürün almıştım ancak firmaya ulaşamıyorum. Mesajlara da cevap vermediler. Bu ürünün Türkiye'de ki garantisine nasıl ulaşabilirim? İlginç bir şekilde gittigidiyor'da mağazaya attığım mesajlar ve ürüne yaptığım olumlu yorum duruyorken satın alma geçmişinde satın aldığım HİÇ BİR ŞEY görünmüyor.

Ürün: Creative Sound Blaster Z PCIE Ses Kartı
Mağaza: https://profil.gittigidiyor.com/gaming-store

2- GameEkstra'dan daha önce başka bir ürün almıştım, firma beni dolandırmaya kalktı ve aylarca sattığı kusurlu ürün için oyalayıp 7 gün içinde geri gönderdiğim ürünün hem parasını vermeyip hemde servis onayı bahanesiyle kandırıp oyaladı. Aylar sonra servisi bulup aradığımda ürünün hiç ellerine bile gelmediğini öğrendim ve firmayla sorunlar yaşadım. Blog sitemde..vs konu açıp durumu anlatmaya başlayınca paramı alabildim. Aynı firmadan 1 yıl önce de Mause almışım, bu ürün arıza yaptı ve garantisi var. Ancak ben bu firmaya bu ürünü artık göndermek istemiyorum. Ne yapabilirim? Ürün Boağaziçi Bilgisayar tarafından getirtilmiş TR garantili ürün. Doğrudan garantiye göndermem mümkün mü? Ön bilgi almak için soruyorum yarın arayıp kendilerine de soracağım.

Bahsettiğim konu: https://www.muratdinc.com/gameekstra-tarafindan-kandirildim-ya-da-dolandirildim/