-
Üyelik
16.08.2016
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
teknisyen
-
Konum
Kırklareli
-
Ad Soyad
S** K**
-
Mesajlar
331
-
Beğeniler
51 / 51
-
Ticaret
1, (%100)
merhaba arkadaşlar geçtiğimiz haftalarda gittigidiyordan ürün satın aldım.ürün elime ulaştı fakat bozuktu bende satıcıya mesaj attım ürünün bozuk oldugunu belirttim gönderin değiştirelim dediler.Ürünü kargoya verdim alıcı ödemeli gönderdim fakat satıcı ürünü kabul etmemiş.bu konuda ne yapabilirim bozuk ürünün sorumluluğu ve kargo parası banamı ait.gittigidiyor destek hattına mesaj attım
ufakl bir edit gitti gidiyorun kendi sitesinde iadeli ürün kargo ücreti satıcıya aitmiş
link
editörlük hizmetleri,Film ve Dizi siteleri için codec işlemleri yapılır.
-
Üyelik
28.01.2011
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
-
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
O** T**
-
Mesajlar
2185
-
Beğeniler
165 / 388
-
Ticaret
13, (%100)
Eğer ürünü kontrol ettiyseniz ( ki etmişsiniz) ürünü onay vermeyin 10 gün içinde ücretinizi geri yatsın. Ürün satıcısı da kargoyu kendi takip etmekle uğraşır artık :)
-
Üyelik
16.08.2016
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
teknisyen
-
Konum
Kırklareli
-
Ad Soyad
S** K**
-
Mesajlar
331
-
Beğeniler
51 / 51
-
Ticaret
1, (%100)
Oğulcan dostum para zaman aşımından aktarıldı adam 3 gün kargoyu bekletti şubede almadı
editörlük hizmetleri,Film ve Dizi siteleri için codec işlemleri yapılır.
-
Üyelik
28.01.2011
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
-
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
O** T**
-
Mesajlar
2185
-
Beğeniler
165 / 388
-
Ticaret
13, (%100)
Onun için de bi itiraz mekanizması vardı diye hatırlıyorum çünkü 7 gün gelmeyen kargomu o şekilde bekletmiştim. O zaman yapabileceğin birşey var mı emin değilim umarım çözümü olur.