Merhaba arkadaşlar. Geçtiğimiz ekim ayında Aral'dan bir oyun ön siparişi vermiştim. Daha doğrusu eklenti paketi. Eklenti paketi 2 gün önce çıkışını yaptı, kargom ise daha bugüne kadar elime geçmiş değil. Ama sözde Aral'ın söylediğine göre 12'sinde kargoya teslim edilmiş kargolar.
Neyse MNG ile iletişime geçtim, genel merkezden beni aradılar sonra, bana evime en yakın olan şubeye paketin geldiği söylendi, bir de takip kodu verdiler, kontrol ettim gerçekten gelmiş. Hatta bir kuryeye teslim edilmiş paketim sabah 11'e doğru.
Ama ne hikmetse dün akşama kadar ne kargo geldi, ne bir şey. Hâlâ da yok.
Sonra akşam aradım şubeyi, bana sert sert kargonuz bugün gelmez, yarın dağıtılır diyor bayanın biri.
Az önce bir de kontrol ediyorum, kargo teslim edilemedi diye değişmiş kargonun durumu. Bu genelde evde bulunamadığı ya da adrese ulaşılamadığı durumlarda oluyormuş sanırım.
Dün bütün gün zaten evdeydim. Adrese nasıl ulaşılamıyor onu anlamıyorum.
İzmit'in hemen çıkışındaki bir köyde oturuyorum. Ki köylük yanı da kalmış değil, her taraf toplu konut oldu orası ayrı. Yani şehir merkezine uzak bir yer olsa gam da yemiyeceğim ya. 15 dakikayı bulmuyor şehre inmem. Ama MNG denen kargo firmasi bozuntusu (ki bunu daha önce de yapmışlardı), diğer tüm firmalar dağıtım yaparken, nedense köye dağıtım yapmıyormuş. Hayır, köyün içinde olsam o da kabulum, hemen girişinde bulunuyor zaten evim.
İnsan bari arar da bilgi verir. Kargonuzu ulaştıramıyoruz, gelin şubeden alın diye. Bu nasıl bir "müşteri memnuniyeti", nasıl bir vurdumduymazlık anlamıyorum inanın.
Siz siz olun, bir kargo işiniz varsa sakın ama sakın MNG kargoya bulaşmayın (gerçi ben de Aral'ın anlaşması olduğundan mecburen MNG'den alıyorum oyunlarımı ya :/) Pişman olursunuz.