[SIZE=3]İki hafta önce Klavyemde bazı tuşlar basmadığı için şikayet var sitesine konu açtım. Konunun Linkini bırakıyorum. 1 saat içinde konuma cevap geldi, ertesi günde arandım. Problemimi anlattım. Cihazınızı servise gönderin kontrol elim ilgilenelim denildi, servise gönderdim. Servis bilgisayarımı incelemiş ve hatanın benden kaynaklı olduğu kanaatine varmış (forumlarda bakarsanız bu monsterin kronik sorunu, genelde aynı tuşlarda). Velhasıl bende 450 küsür tl + 18% KDV isstediler klavye değişimi için. Bu tekliflerini reddettim ve cihazımı geri göndermelerini istedim. Bir hafta sonra cihazım geldi birde ne göreyim. pil kalıbını tutan vida yerleri parçalanmış, acayip sinirlendim. Şikayet vara ikinci konuyu açtım Linki bırakıyorum. Ama bu şikayetimi kaale bile almadılar. Umarım bu markayı düşünen varsa bu konuyu dikkate alır. Şikayet vardaki diğer konulara da bakar. Kimsenin madur olmasını istemem. Cihazdaki hasarın fotoğrafını da buraya bırakıyorum.[/SIZE]