lostyazilim
tr.link

Superbox Paketini Kafalarına Göre Seçiyorlar Dikkat Edin.

5 Mesajlar 1.414 Okunma
acebozum
tr.link

Korkmaz Korkmaz cagdaskorkmaz Kullanıcı
  • Üyelik 03.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek SARUHAN HOLDING - Fakir Elektr
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Ç** K**
  • Mesajlar 3536
  • Beğeniler 253 / 1236
  • Ticaret 8, (%100)
Merhaba,

Başvurumu 22.12.2018 tarihinde internet üzerinden 279 Tl Abonelik başlat butonuna basarak Turkcell üzerinden başvuruda bulundum. Buraya kadar her şey normal.

Abonelik işlemleri için geri dönen Superonline İzmir Telkom One AŞ den Selin hanım ile görüştüğümde, benden herhangi bir paket bilgisi alınmadı veya söylenmedi.

24.12.2018 Tarihinde kurulum için geldiler. O sıra işteydim ve telefon geldiğinde 15 dk içinde geleceğiz evde misiniz dediler.
Yolda olduğumu ve eve geçeceğimi söyledim. Evde Annem olduğu için gidebileceklerini de ekledim.

Geldiğimde bi 10 dk kadar gecikmiştim. İşlemleri yapıyorlardı. Bayi ile sürekli telefonlaşıp bir şeyleri açtırtıyordu. Muhtemelen bu sırada paketi kendisi seçti. Bana 10 Mbps Download 10 Mbps Upload olan paketi büyük ihtimalle servise çıkan eleman seçti. Sonra bana hangi paketi istemiştiniz dedi bende 4.5G limitsiz dedim. Size 10 mbps tanımlanmış 30 dk sonra sisteme geçecek kurulum bittikten sonra müşteri temsilcisini arayın paketi değiştirin dedi. Ben o yanımdayken değil ama gider gitmez aradım ve ilk faturayı ödemeden tarife değişmiyormuş bunu öğrendim.

Süperonline ve Turkcell'e ayrı ayrı açtığım taleplerde gelen ekibin yalan söylediğini. Paketin rastgele seçildiğini belirttim. 96 Saat sürmesi gereken şikayet 2 hafta sürdü. Bugün (08.01.19) döndüklerinde ise bayi ile siz görüştüğünüz için birşey yapamıyoruz o bayi falan diye saçma bir cevap aldım.

Cevabın üstüne servise gelen ekibin hangi firma olduğunu ve telefon numaralarını aldım. Göktürk İletişimi aradığımda Superonline müşteri hizmetlerine aktardı. (Tel: 0212 999 03 03)

Daha sonra 24.12.2018 günü geldikleri için Göktürk iletişimden daha önce aramışlardı servise çıkılacak bilginiz olsun diye. Numarayı buldum ve aradım.

İlk görüştüğüm kişinin ismini hatırlamıyorum ama Göktürk iletişim mi diye sorduğumda evet diyerek cevapladı. Bunun üstüne sorunumu dile getirdim ve ona biz bakmıyoruz sizi yönlendireyim dedi. Bende tabi dedim ve bekledim. Aktardığı yer santraldi ve konuşmanın sonu hattın düşmesiyle son buldu.

Aynen şunları diyor: "Sorunlarınız için 0532 532 00 00 arayın"

Daha sonra aradığımda numaram engellenmiş yukarıda yazdıklarım arka arka söyleniyordu. Başka bir numaradan tekrar aradım ve sorunumu direk belirttim. Bu sefer Merve hanım oranın Göktürk iletişim olmadığını söyledi.

Sinir katsayım daha çok artarak tekrar superbax müşteri hizmetlerini aradım.

Bayi ile olan tüm konuşmanın dinlenmesine siparişin alınmasına kadar her şeyi içeren bir şikayet kaydı oluşturdum.
Bunun üstüne resimli bir şekilde hizmet@superonline.net adresine mail, BTK ya şikayet ve şikayetim var sitesine şikayet açtım.

Bana gelen ekip:



Paketin başvurulduğu adres ve paketi seçerken ki butonun üstüde yer alan 279 tl tutarı benim istediğim paket tutarı yani doğal olarak en yükske pakete başvuru yaptığımı sanıyorum:



Başvuru alındığı yerde herhangi bir paket seçimi yok:



Gelişmeleri aktaracağım.

[08.01.2018]
Göktürk İletişim ile irtibat kurabildim. Sonucunca öğrendiğim şeyler şu şekilde:

Başvurudan sonra arayan yer:

İzmir ******* One (Selin Hanım)

Paketi Selin hanım seçmiş. Görüşmemde herhangi bir paket bilgisi vermediğim için kendisi seçmiş. Temsilci olarak sorması gerekmekteydi sormadı.

Bu aşamadan sonra iki adet superonline 1 adet BTK şikayeti mevcut.

Göktürk İletişim den aldığım bilgileri açtığım şikayet taleplerinin altına not olarak eklettim.

https://www.sikayetvar.com/superonline/superonline-superbox-paketini-kafasina-gore-veriyor
bd

kişi bu mesajı beğendi.

cagdaskorkmaz.com.tr
elektronikssl
webimgo

EmineT EmineT WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 18.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 35 / K
  • Meslek Devlet Memuru
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** T**
  • Mesajlar 431
  • Beğeniler 196 / 210
  • Ticaret 2, (%100)
1 ay kullanara iptal etme karşılığı 1000+ TL para ödedim. Rezilliğin adıdır Superbox
 

 

Siber suçlarla alakalı yaşadığınız problemleri PM atabilirsiniz.

EnderGrafik EnderGrafik Profesyonel Grafik İşleri Kullanıcı
  • Üyelik 14.07.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Grafiker
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** A**
  • Mesajlar 1340
  • Beğeniler 618 / 619
  • Ticaret 231, (%100)
Geçmiş olsun. Bende Superbox abonesiyim. 250 MBPS hız görüyor kotasız paket. Epeyde memnumum açıkcası.

Ayrıca 31 Aralık ve öncesi aboneler için kotalı paketlerde kota dolunca 10 MBPS hızında sınırsıza çeviriyor. Tabiki karar yine sizin.
 

 

worldww worldww Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 21.04.2018
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad B** Ö**
  • Mesajlar 2112
  • Beğeniler 626 / 737
  • Ticaret 4, (%100)
Geçmiş olsun...
 

 

wmaraci
wmaraci

Backlinkcigeldi Backlinkcigeldi Homo sapiens sapiens... Kullanıcı
  • Üyelik 19.06.2017
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad C** G**
  • Mesajlar 3334
  • Beğeniler 179 / 2222
  • Ticaret 139, (%100)
Hayda işin yoksa şimdi uğraş dur. Epey çile çekeceksiniz şimdiden bol sabır diliyorum
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 5 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 5 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al