Şikayetvar.com'a attığım şikayet burada da bulunsun.. Daha gece bir konuda evden çalışamıyorum vs yazmıştım.. Esas evden çalışamama sebeplerimin başında bu geliyor. Evde son 1 yılda 4 modem değiştirdim sürekli internet kesiliyor. Bugünde işyerimde kesildi ve internet kesilmesi tam kapanma sürecinde işyerime bomba atılması kadar büyük bir olay... Mail kutuma ortalama her 20-25 sn de bir mail geliyor bizim sorun ne oldu.. ne olacak bağlanıp bakamıyorum ki... 10 gb internet paketim vardı telefonda bitti Türk ******* kurumsal hatta yeni paket tanımladım gene 10 Gb bakalım ne kadar gidecek.....

Evde Kal Türkiye demekle olmuyor artık bunun anlaşılması laızm. Evde kalalım kalalım da napalım taş mı yiyelim? İş yapalım sürekli sorun, 1100 TL ile geçin diyen olursa muhtemelen ilköğretim bebesidir zira 1100 TL üniversite öğrencisine bile yetmez bu dönemde.... Allah aşkına insanlar ne yapsın?


Şikayet metnim:

Superonline Pandemide port arızası adı altında saatlerce kesintiye sebep olup İstanbul Kadıköy'ün göbeğine bir tane personel gönderip arızayı çözdüremiyor. Ben bu firmadan ev internet hizmeti almıyorum. Bende yazılım destek firmasıyım. Müşterilerim sabahtan beri onlarca mail attı... Bende internet yok müşterimin yazılım sorununa çözüm sunamıyorum ve doğal olarak onlarda müşterilerine çözüm sunamıyorlar. Bunu Superonline müşteri hizmetlerine anlatıyorum dalga geçer gibi 48 saat diyor. Port arızası olduğu için sağdan soldan bir telefoncu bulup tamir ettireyim gibi bir durumda söz konusu değil. Artık iş rezilliğe döndü. Pandemi ortamında herkese evden çalışın deniyor bu internet firmaları ile mi evden çalışsın insanlar yazıklar olsun!


Not: müşterilerimin hatrı sayılır bir kısmı da e-ticaret firması onlarında mail kutusu benim gibi.