-
Üyelik
20.02.2014
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Web Developer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
E** K**
-
Mesajlar
311
-
Beğeniler
28 / 63
-
Ticaret
0, (%0)
Merhaba arkadaşlar!
Yakın bir zamanda küçük ofis açmak istiyorum. 2 Firmanın E-Ticaretini yönetmekteyim. Ve bu işleri evimden yapmaktayım. Fakat işlerin büyümesi açısından bir ofis açmam gerektiğini düşündüm. Tek seferlik web tasarım işleri gelmekte fakat bir ofisim olmadığı için, bir adresim olmadığı için daha sonra vazgeçenler oluyor. Bazı müşteriler görüyorum. Ofise çay içmeye geliyorlar. Hiç konuşmadan etmeden. Yani nasıl olacak bu işler demeden. Fiyat soruyorlar, teslim süresini soruyorlar. İşi tamamlıyorlar. Yani bir ofisin olması insanlara güven veriyor.
Bende bu yüzden bu konuyu açtım. Şuanda 19 yaşımdayım. Ve bir dükkan açmak için hiç bir bilgim yok. Vergilendirme nasıl oluyor? Hangi belgelere ihtiyacım var? Bana bu belgeler kaça mal olur hepsini öğrenmek istiyorum. Kira, bilgisayar, gibi detaylara girmenize gerek yok. Sadece hangi belgelere gerek, ne yapmam lazım? Bunların cevaplarını verirseniz çok sevinirim. İyi günler.
-
Üyelik
05.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
pazarlama
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
O** E**
-
Mesajlar
46
-
Beğeniler
9 / 19
-
Ticaret
1, (%100)
Merhaba hocam,
Kendi işletmenizi kurmak için yapmanız gerekenler.
1. önce kendi bütcenize uygun kiralık ofis bulmanz gerek. Ortalama ofis fiyatları istanbulda 1+0 500 tl den başlıyor. birde bunun dopozito su var emlakcıdan alırsanız bun bide emkel ücreti ödemeniz gerek bun için en az 2000 tl sadece tutmakla gider bide içini kendinize göre boya veya farklı bir dekor verseniz buda ayrı bir ücret tutar.
2. Tuttuğunuz ofis için mobilya almalısınız en uygun ofis takımları 1500 tl en uygunu bu,
3. işyeri için ***** hattı bide telefon hattı almalısınız buda aylık 100 tl demek. elektirik su faturaları ne harcarsanız ödersizni. bun yanında birde aidat olur iş merkezinin veya iş hanı.
4. Mali Müşavir ile anlaşıyorsunuz gereken evrakları sizden ister sizde verdiğinizde o sizin işyeri açılışınızı yapar.
GEREKLİ EVRAKLAR
kimlik fotokopisi, İkametkah,imza sürgüsü, bunlar yeterli olur.
İlk etapta yapman gereken bunlar gerisi senin zevkine kalmış bişey.
Ortalama en uygun ofis kiralama ve yerleşme masrafı 4000 tl gider buda mailyeti en düşük ofis için .
3 kişi bu mesajı beğendi.