YENİ LOGO İÇİN YORUM (DİJİTALAJANSLAR.COM)
Tüm dünyada saniyede iki ürün satan Beko, 1954 yılından bu güne kat ettiği yol düşünüldüğünde oldukça cesur bir adım attı. Yıllar boyu markayla özdeşleşmiş olan logo, markanın hedeflerine uygun olarak değiştirildi. Chermayeff & Geismar & Haviv’ten Sagi Haviv, yeni logoyu dört aylık bir sürecin sonunda tamamladı.
Sagi Haviv, markanın uzun yıllardır yüzü olan eski logosunun tipografisinde baştan sona değişikliğe gitmiş. Eski logoda birbirine çok yakın duran B ve E harfleri ile oldukça geniş bir tasarıma sahip O harfi daha dengeli bir şekilde tasarlanmış.
Ayrıca eski logo, 18 – 35 yaş arası olarak belirtilen hedef kitle için yeterince enerjik ve dinamik değildi. Markanın karakterine uygun olması için yeni logo, basit ve hareketli şekilde tasarlanmış. Haviv, dinamizmi farklı renklerle değil tipografi ile vermeyi tercih etmiş ve yana yatırılmış alt çizgi ve daha canlı bir mavi tonu ile bu sade hareketliliği desteklemiş.
Tamamen orijinal el çizimi olan bu yeni tipografi de Myriad yazı tipinden ilham alınmış. Böylece ortaya çıkan yeni logo, elektronik aletlerle birlikte evlerimize girmeye hazır.
Ayrıca, FC Barcelona’ya sponsor olan Beko’nun yeni logosu oyunların formasında sahaya çıkacak.
kaynak :
DİJİTALAJANSLAR