lostyazilim
tr.link

Adwords'te mobil reklamcılık hakkında

2 Mesajlar 729 Okunma
lstbozum
tr.link

idea idea WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 27.04.2011
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Yazılım
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** S**
  • Mesajlar 448
  • Beğeniler 165 / 44
  • Ticaret 4, (%75)
Merhaba arkadaşlar.

Reklam uzantısı telefon numarası olarak girdiğimizde kullanıcılar mobil cihazlardan ARA dediğinde bu istatistikleri nasıl görebiliriz? kaç kişi ARA'ya tıklamış vs.

CALL yazan yere tıkladığında yani. Örnek görsel:



Ek Olarak: Güncelleme:

Çözümü buldum arkadaşlar. Belki bir başka kişinin işine yarar. Kampanya/Reklam gruplarından arama dönüşümü ekleyip görülebiliyor.
 

 

wmaraci
reklam

jamyo jamyo Google Adwords Uzmanı Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2015
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Google Adwords Reklam Uzmanı
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad O** K**
  • Mesajlar 214
  • Beğeniler 45 / 51
  • Ticaret 18, (%100)
Google Adwords Reklam Arama uzantısı kapmanyanızı oluşturduktan sonra sıralanmış olan reklam butonları arasında gösterilen sekmeleri takip ederek ekleyebilrsiniz.

Öncelikle adwords arama uzantısına girmeniz gerekiyor bunu yapmak için Kampanyalar sekmesine tıklayın ve sırayla takip eden sekmeler arasında reklam uzantıları sekmesine tıklayın sonrasında açılan sayfada Sol alt Köşede Görüntüle Bölümünden Görüntüle: Arama Uzantısını seçerek sayfanın yenilenmesini bekleyin yenilenen sayfanın sol alt köşesinde kırmızı buton +uzantı buna tıklayıp yazmak istediginiz telefon numarasının ülkesini seçerek telefon numaranızı ekleyin ve kaydedin.

*** Bir Kaç Saat sonra Aynı kısma girerek telefon numaranızın karşısında gösterim sayısı , tıklama sayısı ( arama butonuna basan kişi ) adetini görebilrsiniz.

Kampanyalar > Reklam Uzantıları > Görüntüle: Arama Uzantısı > + Uzantı

Arama Uzantısı Eklerken Nelere Dikkat Edilmelidir ?

Arama uznatısını kampanya ve reklam gurupları dahilinde ekleyebilirsiniz yani kampanya dahilinde eklenen bir telefon numarası o kampanya altında yeralan tüm reklam gurupları için geçerli sayılır ve bu şekilde görülür.

Eyer birden fazla ürün satışı yapıyor veya müşterilerinizi farklı departmanlara yönlendirmek istiyorsanız her reklam gurubu için o departmana ayit telefon numarasını yazmanız gerekir geri kalan diger tüm sorularınız için bir adwords reklam uzman desteği alabilirsiniz.

Kaynak
idea

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al