Merhaba,
Arkadaşlar ben "zm ajax login & register" popup giriş ve kayıt olma eklentisi kullanıyorum. Bunun captcha için de "Captcha by BestWebSoft" u kullanıyorum. Bu eklentinin güvenlik sorusu normal giriş ekranında, kayıt formunda ve yorum ekleme kısmında görünüyor ve çalışıyor. Ancak "zm ajax login & register" popup'ında görünmüyor. Ben bunu manuel olarak eklemek istedim eklentinin sık sorulan sorular kısmındaki anlatımı şu şekilde;

I would like to add Captcha to the custom form on my website. How can I do this?

Install the Captcha plugin and activate it.
Open the file with the form (where you would like to add captcha to).
Find a place to insert the code for the captcha output.
Insert the necessary lines:

"; echo cptch_display_captcha_custom(); } ?>

Then you should add the lines to the function of the entered data checking

You could add this line to the variable and display this variable in the required place instead of echo "Please complete the CAPTCHA.". If there is a variable (responsible for the errors output) in the check function, this phrase can be added to this variable. If the function returns 'true', it means that you have entered captcha properly. In all other cases the function will return 'false'.

Bu adımları uyguladım. "zm ajax login & register" eklentisinin register.php dosyasına bu satırları ekledim. Captcha göründü. Ancak güvenlik kodu hatalı olsa bile siteye üye olunabiliyor.

Neyi yanlış yapıyorum? "Then you should add the lines to the function of the entered data checking" demiş. Acaba 2. kodu başka bir yere mi eklemem gerekiyordu?

Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Ek Olarak: Yok mu arkadaşlar bi çözümü olan? Sırf bu yüzden yeni üyelere izin veremiyorum.Durum biraz acil bu yüzden. Ne denediysem olmadı malesef.