lostyazilim
tr.link

E-Ticaret ile uğraşanlar, yardım etmek isteyenler

15 Mesajlar 2.048 Okunma
lstbozum
tr.link

frmnettr frmnettr WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 24.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Satış sonrası destek
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Y** K**
  • Mesajlar 76
  • Beğeniler 7 / 10
  • Ticaret 16, (%100)
Kargo ile anlaşma yaparsınız, irsaliyeli faturalarınızı bastırırsınız satılan ürünlere irsaliyeli fatura keserek gönderirsiniz e-ticaretin asıl operasyon kısmı stok yönetimi ve dijital pazarlama kısmıdır özellikle sitenizin, ürünlerin demiyorum sitenizin pazarlamasını güzel yaparsanız dükkandan kazandığınız cirolardan daha fazlasını kazanacağınıza emin olabilirsiniz.
 

 

wmaraci
reklam

erekaone erekaone WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.04.2015
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad E** O**
  • Mesajlar 559
  • Beğeniler 172 / 219
  • Ticaret 0, (%0)
Dostum belge vergi ıvır zıvır olayları emin olun işin kolay kısmı. Muhasebeciye ya da vergi dairesine giderek şirket modelinize göre internetten satış sözleşmesini de ekliyorsunuz bir kaç belge onaylıyor ve site isminizi veriyorsunuz o kadar. Asıl iş ondan sonra başlıyor. Dijital pazarlama, seo, rekalm, ürün seçimi, kargo, fatura, garanti, müşteri hizmetleri, ürün tedariği, kredi kartı için sanal pos çözümleri ve entegreleri, ödeme sorunları vs.. böyle uzayıp giden bir sorun-çözüm silsilesi devam ediyor. Göründüğü kadar kolay değil yani. Hele ki işi siz yapacaksanız her sorunda telefonunuzun çalmasına hazır olun. İlk zamanlar pek bir şey kazanmayı düşünmeyin. Siteyi güvenlikli tutmayı unutmayın. ssl vb sertifikalarınız olmazsa olmazdır sağlam firmalardan host alın derim. sonuç olarak insanların banka bilgilerini vereceği bir ortam olacak her işinizin profesyonel olması gerek. Başka bir konuda uzun uzun anlatmıştım buraya da kopyalayayım:

İlk olarak bir şirket olamanız gerek. Bu sizin vergi ödediğinizi göstermektir.

En düşünüğünden adi ortaklı bir firma dahi olsanız yeterl bunun için öncelikle maliye, valilik, vergi dairesi gibi kurumlardan oluşan bürokrasiyi geçiyorsunuz. İşe başlama belgesi doldurup şirket kuracağınıza dair belgeler dolduruyorsunuz. İş yeri adresi olarak ikametgahınızda yazan bir yeri gösterebilirsiniz. Evinizi falan, ileride maliyeden abiler ablalar ola ki ziyarete gelirse evinizde bir odayı göstermeniz dahi yeterli. Daha sonra bir yazar kasa alıyorsunuz fiziksel ürünlerin satışı için fatura vermek adına.(Bunun sanal ortamda ki şekli de hemen hemen aynı e fatura deniyor.) kişiye bir mal ya da hizmeti(sizin ki hizmet oluyor) satınca bunu ister elektronik ister fiziksel olarak faturalandırmak zorundasınız. Sonrası basit. Vergi levhanızı ve işe başladığınıza dair belgeler çıkınca onaylatıp işe koyulabiliyorsunuz. Muhasebeci isterseniz tutun isterseniz siz yapın. Muhasebe olayı envanter defteri tutmak için gerekli. Eğer bilginiz varsa siz yapın yoksa bir muhasebeciyle anlaşabilirsiniz. Bu saydıklarımın toplam tutarı min.2500 tl gibi bir fiyat tutar.

Site içi seo kesinlikle çok önemli. Bir üründe en çok aratılanları analiz edin ve ürün tanıtım sayfasında bu kelimeleri kullanın. Ve hatta yorumlarda dahi olsun bu kelimeler. Kodlama olmazsa olmazdır. Sağlam bir seo uyumlu kodlama sizi bir kaç adım öne götürür. Backlink ilk aşamada %100 doğal olsun. Yani sakın kasmayın siteyi. Site tasarımı kolay kullanımlı ve göze hitap eden bir tasarım olmalı.

İlk dikkat edeceğiniz şey pazardır. Pazar çok rekabetçi ve çok güçlü rakipler var. Durum böyleyken sizin kar marjınızı minimize edip hizmeti max. tutmanız gerekir. İlk aşamada açılışta döner dağıtan esnaf misali ürünleri uygun fiyattan kaliteli bir hizmetle karınızı min. tutarak sunmalısınız.

Ürünleri kendiniz satmaya çalışmak yerine başkalarına sattırıp onlara komisyon verin mesela. Bunun adı satış ortaklığı biliyorsunuzdur belki. İyi bir komisyon oranıyla hiç reklam vs. ile uğraşmamış olursunuz wm arkadaşlar sitenizin reklamını çok güzel yapmış oluyor. Bunun için iyi bir panel hazırlamanız lazım tabi ya da hazır panellerden almanız lazım. Komisyon oranları iyi ve fiyatlarda düşük olursa size pek bir kazanç kalmayabilir ama bugün bu sektörde devleşen çoğu firma ilk başlarda böyle yaptı. Ya da çok büyük bütçeleri reklama ayırdı.

Bir diğeri tanıtım ve fiyat. E ticaret de kişi alacağı ürünü ilk çıkan sitelerde değil de 2.3. sayfalara kadar araştırabiliyor sonuç olarak en ucuzunu almaya çalışıyor tüketici, bu açıdan fiyatları ilk aşamada makul tutmanız tanınmanız açısından çok önemlidir. Sitenizden ürünü almaya karar veren kişi sitenizi araştıracaktır, kargo nasıl ürün orjinal mi, iade gibi koşullarda zorluk çıkarıyorlar mı... gibi. Bu soruları cevaplayan bir kaç olumlu tanıtım yazısı almanız çok önemli. Özellikle ... com sitesi nasıl? gibi sorulardan çıkan yazılar yararınıza olacaktır. Reklam için iyi bir bütçe ayırın derim. Adwords ve muadili firmalardan reklam vermek yararınıza olacaktır.

Bir başka tavsiye ürün yorumları. Tüketici ürüne girdiği zaman 0 yorum görürse hemen çıkabilir çünkü kendisine bunu kullanan ve yorumlayan birileri lazım. Bu açıdan sitenizde ki ürünlere bol bol yorum girişi olmalı.

Sosyal medya çok önemli. Tüketici face twitt gezerken siteniz de hiç ihtiyacı olmasa bile ya da var da aklında değilse bile ürünün iyi bir reklamını görünce sitenize gidebilir. Bu hem sosyal medyadan link almanıza hem kişinin sayfanızı bir ihtimal beğenmesine hem bir ihtimal ürün satın almasına sebep olacaktır.

Görsellik çok önemli. Ürünün detaylı fotoğrafları ya da reklam bannerlarının afişlerinin göze hitap etmesi bilgilendirici ve ilgi çekici olması gerekir bu nokta da uzman grafikerlerle çalışmanızı öneririm.

Kampanya ve hediye gibi etkinlikler inanılmaz etkili. Bizim milletimiz beleşi çok sever ki çayın yanında verilen 10krş luk bisküvi sayesinde çaya verdikleri 4 tl ye gocunmazlar. Bu şekilde çekiliş hediye kampanya alışveriş çeki gibi etkinlikler çok yarar sağlayacaktır.

Kategoriye göre ilk olmak önemli. Ne satıyorsanız satın o alanda ki ülkede olmayan ancak ilgi çekeceğini düşündüğünüz bir ürünü ilk tedarik edip piyasaya süren siz olursanız bu sizin o üründe tekelleşmenizi sağlar.

Müşteri hizmetleri çok önemli. Ürünü yanlış ya da defolu arızalı gelen kişi buna para ödediği için hem agresifleşecek hem de karşısında kendisine bunu düzeltebileceklerini söyleyecek bir yetklili arayacaktır ve saat kaç olursa olsun müşteri temsilcisiyle görüşmek isteyecektir. Bu nokta da bu hizmeti iyi bir şekilde vermek lazım.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Başarılar :)
riko YazilimciHoroz

kişi bu mesajı beğendi.

Kiroglumarket Kiroglumarket Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 06.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek Esnaf
  • Konum Trabzon
  • Ad Soyad M** K**
  • Mesajlar 1681
  • Beğeniler 631 / 817
  • Ticaret 1, (%100)
Yürürlükte olan geçerli e-ticaret kanunu !

23 Ekim 2014 tarihinde TBMM’de kabul edilen ve 5 Kasım 2014’te 29166 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun 1 Mayıs 2015 tarihinde yürürlüğe girdi. 6563 sayılı bu Kanun ile e-ticaret yapan şirketleri ilgilendiren çeşitli yeni uygulamalar geldi.

Yeni kanun, ticari iletişimi, hizmet sağlayıcı ve aracı hizmet sağlayıcıların sorumluluklarını, elektronik iletişim araçlarıyla yapılan sözleşmeleri ve elektronik ticarete ilişkin bilgi verme yükümlülüklerini ve yükümlülüklerin yerine getirilmemesi durumunda uygulanacak yaptırımları kapsıyor. Kanunun 3. maddesinde hizmet sağlayıcının bilgi verme yükümlülüğü düzenlenmiş ve bu madde uyarınca; hizmet sağlayıcı, elektronik iletişim araçlarıyla bir sözleşmenin yapılmasından önce;

- Alıcıların kolayca ulaşabileceği şekilde ve güncel olarak tanıtıcı bilgilerini,

- Sözleşmenin kurulabilmesi için izlenecek teknik adımlara ilişkin bilgileri,

- Sözleşme metninin sözleşmenin kurulmasından sonra hizmet sağlayıcı tarafından saklanıp saklanmayacağı ile bu sözleşmeye alıcının daha sonra erişiminin mümkün olup olmayacağı ve bu erişimin ne kadar süreyle sağlanacağına ilişkin bilgileri,

- Veri girişindeki hataların açık ve anlaşılır bir şekilde belirlenmesine ve düzeltilmesine ilişkin teknik araçlara ilişkin bilgileri

- Uygulanan gizlilik kuralları ve varsa alternatif uyuşmazlık çözüm mekanizmalarına ilişkin bilgileri sunmakla yükümlüdür.

- Hizmet sağlayıcı, varsa mensubu olduğu meslek odası ile meslekle ilgili davranış kurallarını ve bunlara elektronik olarak ne şekilde ulaşılabileceğini belirtmekle yükümlüdür.

- Hizmet sağlayıcı, sözleşme hükümlerinin ve genel işlem şartlarının alıcı tarafından saklanmasına imkan sağlamakla yükümlüdür.

Kanuna göre, tarafların tüketici olmadığı hallerde, taraflar bu yükümlülüklerin aksini kararlaştırabilirler ve bilgi verme yükümlülüğü münhasıran elektronik posta yoluyla veya benzeri bireysel iletişim araçlarıyla yapılan sözleşmelere uygulanmaz.

6563 sayılı Kanun'un 4. maddesi’nde hizmet sağlayıcının siparişe ilişkin yükümlülükleri düzenlenmiştir. Söz konusu maddeye göre bu yükümlülükler şu şekildedir:

- Hizmet sağlayıcı siparişin onaylanması aşamasında ve ödeme bilgilerinin girilmesinden önce, ödeyeceği toplam bedel de dahil olmak üzere, sözleşmenim şartlarının alıcı tarafından açıkça görülmesini sağlamakla,
Hizmet sağlayıcı, alıcının siparişini aldığını gecikmeksizin elektronik iletişim araçlarıyla teyit etmekle,

- Hizmet sağlayıcı, sipariş verilmeden önce alıcıya, veri giriş hatalarını belirleyebilmesi ve düzeltebilmesi için uygun, etkili ve erişebilir teknik araçları sunmakla yükümlüdür.

Yukarıda bahsettiğim istisnai durumlar hizmet sağlayıcının siparişe ilişkin yükümlülüklerine de uygulanır.

Kanunun 5. maddesinde ticari iletişime ilişkin esaslar düzenlenmiştir. Bu madde uyarınca ticari iletişimde ticari iletişimin ve bu iletişimin adına yapıldığı gerçek ya da tüzel kişinin açıkça belirlenebilir olmasını sağlayan bilgiler sunulması gerekmektedir. Bununla birlikte, indirim ve hediye gibi promosyonlar ile promosyon amaçlı yarışma veya oyunların bu niteliği açıkça belirlenebilmeli, bunlara katılımın ve bunlardan faydalanmanın şartlarına kolayca ulaşılabilmeli ve bu şartlar açık ve şüpheye yer bırakmayacak şekilde anlaşılır olmalıdır. 6563 sayılı bu Kanun ayrıca, ticari elektronik ileti göndermenin hukuki açıdan çerçevesini de düzenlemiştir. Ticari elektronik ileti gönderme şartını düzenleyen 6. madde uyarınca:

- Ticari elektronik iletiler, alıcılara ancak önceden onayları alınmak kaydıyla gönderilebilir. Bu onay yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim araçlarıyla alınabilir. Kendisiyle iletişime geçilmesi amacıyla alıcının iletişim bilgilerini vermesi halinde, temin edilen mal veya hizmetlere ilişkin değişiklik, kullanım veya bakıma yönelik ticari elektronik iletiler için ayrıca onay alınmasına gerek yoktur. Bununla birlikte esnaf ve tacirlere önceden onay alınmaksızın ticari iletiler gönderilebilir.

Kanunun 7. maddesi uyarınca, ticari elektronik iletinin içeriği, alıcıdan alınan onaya uygun olmalıdır. İletide, hizmet sağlayıcısının tanınmasını sağlayan bilgiler ile haberleşmenin türüne bağlı olarak telefon numarası, faks numarası, kısa mesaj numarası ve elektronik posta adresi gibi erişilebilir durumdaki iletişim bilgileri yer almalıdır. Ayrıca iletide, haberleşmenin türüne bağlı olarak, iletinin konusu, amacı ve başkası adına yapılması halinde kimin adına yapıldığına ilişkin bilgilere de yer verilmesi gerekmektedir.

Kanunda alıcıya ticari elektronik iletiyi reddetme hakkı sağlanmıştır. Bu düzenlemeye göre alıcılar diledikleri zaman, hiçbir gerekçe belirtmeksizin ticari elektronik iletileri almayı reddedebileceklerdir. Hizmet sağlayıcı, alıcının ret bildirimini elektronik iletişim araçlarıyla ücretsiz olarak iletmesini sağlamakla yükümlüdür. Ret talebini alan hizmet sağlayıcı, 3 iş günü içerisinde alıcıya elektronik ileti göndermeyi durdurmak zorundadır.

6563 sayılı yeni kanun, kişisel verilerin korunması ile ilgili özel bir hüküm içermektedir. Bu düzenlemeye göre hizmet sağlayıcılar ve aracı hizmet sağlayıcılar 6563 sayılı Kanun çerçevesinde yapmış oldukları işlemler nedeni ile elde ettikleri kişisel verileri güvenle saklamak zorundadırlar ve bununla birlikte kişisel verileri ilgili kişinin onayı olmadan üçüncü kişilere iletmeleri ve başka amaçla kullanmaları da kanun hükmü ile yasaklanmıştır. Ancak 6563 sayılı yeni yasa ile düzenlenen kişisel verilerin korunması yükümlülüğüne aykırı davranılması durumunda kanun herhangi bir yaptırım düzenlememiştir.

Kanunda düzenlenen bu yükümlülüklere uyulmadığı takdirde bakanlık tarafından verilecek idari para cezaları 1000 TL ile 15 bin TL arasında değişmektedir. Bununla birlikte kişilerin önceden onayı alınmadan gönderilen iletiler bir defada birden fazla kişiye gönderilmiş ise verilecek ceza on katı oranında artırılacaktır.

Sonuç olarak, 1 Mayıs 2015 tarihi (dün) itibariyle e-ticaret şirketleri, alıcıların önceden onaylarını almadan ticari elektronik ileti gönderemeyecekler. Bu yeni yasa ile birlikte her gün cep telefonlarımıza, e-postalarımıza gelen yüzlerce e-ticaret iletilerinin bir miktar da olsa azalacağına inanıyoruz.


Kaynak : http://www.dunya.com/yorum-inceleme/6563-sayili-elektronik-ticaretin-duzenlenmesi-hakkinda-kanun-neler-ge-261037h.htm
YazilimciHoroz erekaone

kişi bu mesajı beğendi.

YazilimciHoroz YazilimciHoroz Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 24.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Yazılım
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad E** Ç**
  • Mesajlar 422
  • Beğeniler 25 / 98
  • Ticaret 3, (%100)

erekaone adlı üyeden alıntı

Dostum belge vergi ıvır zıvır olayları emin olun işin kolay kısmı. Muhasebeciye ya da vergi dairesine giderek şirket modelinize göre internetten satış sözleşmesini de ekliyorsunuz bir kaç belge onaylıyor ve site isminizi veriyorsunuz o kadar. Asıl iş ondan sonra başlıyor. Dijital pazarlama, seo, rekalm, ürün seçimi, kargo, fatura, garanti, müşteri hizmetleri, ürün tedariği, kredi kartı için sanal pos çözümleri ve entegreleri, ödeme sorunları vs.. böyle uzayıp giden bir sorun-çözüm silsilesi devam ediyor. Göründüğü kadar kolay değil yani. Hele ki işi siz yapacaksanız her sorunda telefonunuzun çalmasına hazır olun. İlk zamanlar pek bir şey kazanmayı düşünmeyin. Siteyi güvenlikli tutmayı unutmayın. ssl vb sertifikalarınız olmazsa olmazdır sağlam firmalardan host alın derim. sonuç olarak insanların banka bilgilerini vereceği bir ortam olacak her işinizin profesyonel olması gerek. Başka bir konuda uzun uzun anlatmıştım buraya da kopyalayayım:

İlk olarak bir şirket olamanız gerek. Bu sizin vergi ödediğinizi göstermektir.

En düşünüğünden adi ortaklı bir firma dahi olsanız yeterl bunun için öncelikle maliye, valilik, vergi dairesi gibi kurumlardan oluşan bürokrasiyi geçiyorsunuz. İşe başlama belgesi doldurup şirket kuracağınıza dair belgeler dolduruyorsunuz. İş yeri adresi olarak ikametgahınızda yazan bir yeri gösterebilirsiniz. Evinizi falan, ileride maliyeden abiler ablalar ola ki ziyarete gelirse evinizde bir odayı göstermeniz dahi yeterli. Daha sonra bir yazar kasa alıyorsunuz fiziksel ürünlerin satışı için fatura vermek adına.(Bunun sanal ortamda ki şekli de hemen hemen aynı e fatura deniyor.) kişiye bir mal ya da hizmeti(sizin ki hizmet oluyor) satınca bunu ister elektronik ister fiziksel olarak faturalandırmak zorundasınız. Sonrası basit. Vergi levhanızı ve işe başladığınıza dair belgeler çıkınca onaylatıp işe koyulabiliyorsunuz. Muhasebeci isterseniz tutun isterseniz siz yapın. Muhasebe olayı envanter defteri tutmak için gerekli. Eğer bilginiz varsa siz yapın yoksa bir muhasebeciyle anlaşabilirsiniz. Bu saydıklarımın toplam tutarı min.2500 tl gibi bir fiyat tutar.

Site içi seo kesinlikle çok önemli. Bir üründe en çok aratılanları analiz edin ve ürün tanıtım sayfasında bu kelimeleri kullanın. Ve hatta yorumlarda dahi olsun bu kelimeler. Kodlama olmazsa olmazdır. Sağlam bir seo uyumlu kodlama sizi bir kaç adım öne götürür. Backlink ilk aşamada %100 doğal olsun. Yani sakın kasmayın siteyi. Site tasarımı kolay kullanımlı ve göze hitap eden bir tasarım olmalı.

İlk dikkat edeceğiniz şey pazardır. Pazar çok rekabetçi ve çok güçlü rakipler var. Durum böyleyken sizin kar marjınızı minimize edip hizmeti max. tutmanız gerekir. İlk aşamada açılışta döner dağıtan esnaf misali ürünleri uygun fiyattan kaliteli bir hizmetle karınızı min. tutarak sunmalısınız.

Ürünleri kendiniz satmaya çalışmak yerine başkalarına sattırıp onlara komisyon verin mesela. Bunun adı satış ortaklığı biliyorsunuzdur belki. İyi bir komisyon oranıyla hiç reklam vs. ile uğraşmamış olursunuz wm arkadaşlar sitenizin reklamını çok güzel yapmış oluyor. Bunun için iyi bir panel hazırlamanız lazım tabi ya da hazır panellerden almanız lazım. Komisyon oranları iyi ve fiyatlarda düşük olursa size pek bir kazanç kalmayabilir ama bugün bu sektörde devleşen çoğu firma ilk başlarda böyle yaptı. Ya da çok büyük bütçeleri reklama ayırdı.

Bir diğeri tanıtım ve fiyat. E ticaret de kişi alacağı ürünü ilk çıkan sitelerde değil de 2.3. sayfalara kadar araştırabiliyor sonuç olarak en ucuzunu almaya çalışıyor tüketici, bu açıdan fiyatları ilk aşamada makul tutmanız tanınmanız açısından çok önemlidir. Sitenizden ürünü almaya karar veren kişi sitenizi araştıracaktır, kargo nasıl ürün orjinal mi, iade gibi koşullarda zorluk çıkarıyorlar mı... gibi. Bu soruları cevaplayan bir kaç olumlu tanıtım yazısı almanız çok önemli. Özellikle ... com sitesi nasıl? gibi sorulardan çıkan yazılar yararınıza olacaktır. Reklam için iyi bir bütçe ayırın derim. Adwords ve muadili firmalardan reklam vermek yararınıza olacaktır.

Bir başka tavsiye ürün yorumları. Tüketici ürüne girdiği zaman 0 yorum görürse hemen çıkabilir çünkü kendisine bunu kullanan ve yorumlayan birileri lazım. Bu açıdan sitenizde ki ürünlere bol bol yorum girişi olmalı.

Sosyal medya çok önemli. Tüketici face twitt gezerken siteniz de hiç ihtiyacı olmasa bile ya da var da aklında değilse bile ürünün iyi bir reklamını görünce sitenize gidebilir. Bu hem sosyal medyadan link almanıza hem kişinin sayfanızı bir ihtimal beğenmesine hem bir ihtimal ürün satın almasına sebep olacaktır.

Görsellik çok önemli. Ürünün detaylı fotoğrafları ya da reklam bannerlarının afişlerinin göze hitap etmesi bilgilendirici ve ilgi çekici olması gerekir bu nokta da uzman grafikerlerle çalışmanızı öneririm.

Kampanya ve hediye gibi etkinlikler inanılmaz etkili. Bizim milletimiz beleşi çok sever ki çayın yanında verilen 10krş luk bisküvi sayesinde çaya verdikleri 4 tl ye gocunmazlar. Bu şekilde çekiliş hediye kampanya alışveriş çeki gibi etkinlikler çok yarar sağlayacaktır.

Kategoriye göre ilk olmak önemli. Ne satıyorsanız satın o alanda ki ülkede olmayan ancak ilgi çekeceğini düşündüğünüz bir ürünü ilk tedarik edip piyasaya süren siz olursanız bu sizin o üründe tekelleşmenizi sağlar.

Müşteri hizmetleri çok önemli. Ürünü yanlış ya da defolu arızalı gelen kişi buna para ödediği için hem agresifleşecek hem de karşısında kendisine bunu düzeltebileceklerini söyleyecek bir yetklili arayacaktır ve saat kaç olursa olsun müşteri temsilcisiyle görüşmek isteyecektir. Bu nokta da bu hizmeti iyi bir şekilde vermek lazım.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Başarılar :)


çok teşekkürler hocam, devletsel kısım sıkıntıydı biraz yani şirket vs herşey varda nette satmak için neler lazımdı onlar gerekliydi. ama bu kadar yazdığınız için teşekkür ederim. hepsini detaylı bir şekilde okuyacağım. teşekkürler :)
erekaone

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

elegan elegan Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 30.07.2014
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Dijital Pazarlama Danışmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad H** T**
  • Mesajlar 623
  • Beğeniler 0 / 112
  • Ticaret 3, (%100)
xxx.xxx ciro yapan firmalara danışmanlık yaptım/yapmaktayım, ayrıca rekabeti çok sektörlerde tecrübem var ulaşmak isterseniz özelden telefon numarası isteyebilirsiniz.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al