-
Üyelik
05.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
44 / E
-
Meslek
Hukuk
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
G** T**
-
Mesajlar
49
-
Beğeniler
6 / 8
-
Ticaret
0, (%0)
Bu tamolarak nedir? Bizim ne işimize yarar? Büyük yükseliş alan kelimelerin Adwords Kelime planlayıcıda düşük hacme sahip olduğunu gözlemledim. Buradan bir sonuç çıkartabilir miyiz?
Bu Büyük Tükseliş ile ilgili bilgilerinizi paylaşır mısınız lütfen.
Anahtar kelime seçimine karar verirken Büyük Yükseliş ciddiye alınmalı mı? Yoksa faktörlerden biri midir sadece?
Teşekkürler.
-
Üyelik
22.02.2015
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
İşletme yöneticisi
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** T**
-
Mesajlar
1330
-
Beğeniler
33 / 260
-
Ticaret
74, (%100)
Büyük yüksekliş o kelime için son zamanlarda aranma hacminin arttığını ifade eder. kriterlerden biridir çünkü oransal bir değer veriyor trends.
-
Üyelik
04.02.2016
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
WM
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
O** P**
-
Mesajlar
310
-
Beğeniler
215 / 100
-
Ticaret
9, (%100)
TV'de geçici bir popülerlik yaşamıştır, önemli bir gelişme olmuştur. Dönemseldir yani. Günlük hit almak için kullanılabilir sadece. Anahtar kelimelerinizi ona göre planlamanız yanlış olacaktır.
1 kişi bu mesajı beğendi.
ingilizceogrenmeliyim.com
-
Üyelik
23.12.2014
-
Yaş/Cinsiyet
40 / E
-
Meslek
Medya
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
N** K**
-
Mesajlar
1309
-
Beğeniler
101 / 597
-
Ticaret
18, (%100)
Günlük hit almak için de pek kullanılamaz çünkü kelime trend olduğu anda sisteme düşüyor. Siz kelimeyi sayfada gördüğünüzde o zaten çoktan maksimum ivmeyi yakalamış oluyor.
Genel manada trend başlıklar bakarak ne tür içeriklerin daha çok talep edildiğini anlamanız yardımı olur ama. Bugün değil de, yarın gireceğiniz içerik için faydalıdır.