Bir yöntemden bahsedeyim ancak öncesinde şunu belirtmekte fayda var. Elma'nın faydaları konusunu, başlığa (elbette dolaylı olarak URL bağlantısına dokunmadan) istediğiniz şekilde güncelleyebilir, geliştirebilirsiniz. Bu konuda herhangi bir sıkıntı yok.
Daha sonra Amasya elmaları sayfası oluşturup, buna Elma'nın faydaları sayfasından iç bağlantı verdiğinizde (Amasya elmaları ile ilgili bir cümle kurup bu kelimeye bağlantı vereceksiniz), bunun her iki sayfaya da faydası dokunacaktır. Elma ile ilgili çok aranan kelimeler doğrultusunda yeni sayfalar oluşturarak iç bağlantıları yerli, yerinde kullanarak birbirlerine bağlamanız, sizi bu konuda gözde yapacaktır. Bu konuda her makalede kaynak gerektiren ve öyle olduğunu iddia ettiğiniz yerlere kaynak eklemeniz, makalenin değerini arttırır.
Armut'un faydalarını ise makalenin en altına benzer makaleler (veya benzer bilgiler ya da ilgili makaleler gibi) bir başlık altında iç bağlantı olarak eklemelisiniz.
Aslında Vikipedi gibi düşünün. Aynı mantığı uygulayacaksınız. Kolay gelsin.
Ek Olarak:
nazweb Fakat şunu da es geçmemekte fayda var. Son zamanlarda Google sürekli yeniden düzenlediği algoritması doğrultusunda, güncel içeriği daha fazla takip eder oldu. Bu nedenle Google araması yaptığınızda da görebileceğiniz gibi Elma'nın faydalarından ziyade Google bize aranan en çok cümlenin
Elmanın faydası olduğunu söylüyor. İşte bu gibi durumlarda diğer yani Elma'nın faydaları yazısının içeriğinden farklı olarak (aslında neredeyse aynı olacak ama özgünlük testinde yüzde yüz almalı)
Elmanın faydası başlıklı bir makale yazmanızın da oldukça faydası olacaktır.
Google elbette, bizim bu tür uyarlamalarımızn ardından bu güncel hatasından dönecektir fakat bu yine de bir yılı geçer. Bu süre içerisinde sonuç ne olursa, olsun.
Elmanın faydası konulu makalenizin faydasını görürsünüz. Kaldı ki özgün bir yazı olacağı için bundan ceza almanız da google'ın bakış açısına göre mümkün değil.
Örnek verecek olursam, benim bloğumda "Artık yıl hakkında bilgi" başlıklı olan fakat geçenlerde Google'ın ana sayfasında Doodle olarak çıkan "Artık yıl nedir" aramasına bağlantı vardı. Bloğumdaki yazı "Artık yıl hakkında bilgi" başlıklı olduğu için maalesef bu aramada ana sayfada çıkan makalem, Google'ın nedirli aramasında yer almadı. İşte o zaman bu ek olarak anlattığım sistemi uygulamanın faydası olacaktır. Yani daha fazla bilgi ile "Artık yıl nedir" başlıklı makaleyi yazıp, "Artık yıl hakkında bilgi" başlıklı yazımdan bağlantı verseydim. Google aramalarında çıkardım.
Neden uygulamadım. Daha önce uyguladım. Fakat içerik eklemeyi yalnızca zevk için yapıyorum. Ayrıca bilip, yapmayanlardanım. :) Umarım yazdıklarımın faydasını görürsünüz.