-
Üyelik
21.10.2013
-
Yaş/Cinsiyet
40 / E
-
Meslek
Webmaster, Blogger
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
G** İ**
-
Mesajlar
487
-
Beğeniler
90 / 255
-
Ticaret
21, (%100)
cpm, ecpm gibi terimlere aşina olmayıp "bu şirketle çalışmayın" diye 2-3 konu açmak... Asıl saçmalık bu işte.
Bakın admatic, deskfive gibi şirketler sadece gösterim bazlı çalışır. Reklam verenlerle de bu yönde anlaşır. Anlık gösterimler önemli olduğundan şirketler gösterim için anlık ihaleye çıkarlar. Atıyorum saat 5-6 arasındaki zaman diliminde en çok parayı veren reklam veren ihaleyi alır, böylece o saat diliminde o şirketin reklamları yayınlanır. Bu değerler saat saat, gün gün değişiklik göstermesi çok normaldir.
Siz deskfive ile anlaşırken, diskfive size sabit bir ücret mi garantiledi de "dün şöyleydi, göz boyadı, bugün böyle oldu, aman kullanmayın" diye dert yanıyorsunuz? Hitinizi, kalitenizi arttırmadan para peşine düşüyorsunuz. Yapmayın, piyasa gerçeklerini görmeden hiç bir şeye umut bağlamayın...
1 kişi bu mesajı beğendi.