ttnet e dava açmayı düşünüyorum

23 Mesajlar 2.457 Okunma
smmexpress

EnoxHost EnoxHost Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 24.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Web Developper
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** K**
  • Mesajlar 302
  • Beğeniler 83 / 93
  • Ticaret 15, (%93)
Merhaba,

Internet Servis Sağlayıcısı sözleşmelerinde, 3 günden fazla süren arızalarda müşteriye fatura kesilemez ibaresi bulunur. Bu Sürede müşterinin yaşadığı mağduriyet, Hak kaybından doğacak olan maddi manevi zarardan Servis sağlayıcısı sorumlu değildir diye . Maddeler bulunmaktadır.

Mahkemece sozlesme ıncelendıgınde hıc bır hak talebınızın olamayacagının altına ımza atmıssınız derler :)

Fatura keserlerse ıtıraz edın baska yapacak bırseyınız yok. Sözleşme feshi için Tüketici hakem heyetıne basvurun sözleşmeyı tazminatsız fesh edebılırsınız.
 

 

wmaraci
reklam

projeus projeus WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 05.12.2015
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Lojistik Uzmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad U** T**
  • Mesajlar 134
  • Beğeniler 44 / 41
  • Ticaret 0, (%0)
Daha önce ***** için başvuru yapmıştım ama bina yeni olduğundan Türk ******* kutusu olmadığını ve bunun bağlanması gerektiğini söylediler bağlanması için talepte bulundum adamlar her gelmesinde gözümün içine baktılar geri gittiiler daha sonra başvuru yaptığım yere durumu anlattığımda bana "onlar belki de çorba parası bekliyorlardır" dedi eleman. Aradım 444 0 375'i durumu izah ederek "sanırım çorba parası bekliyorlarmış ben anlamadım ne demek olduğunu sizce ne demek çorba parası ne kadar vermemiz gerekir " diye anlamazlığa vurdum. Çok değil yarım saat bir saat içinde geldiler kutuyu taktılar bağlantıları açtılar o gün içerisinde de internet geldi. Sanırım mahalleliden çorba parası bekliyorlar :) ben bayram günü eve gelip hizmet veren ***** perosneli de gördüm , galiba kişiden kişiye göre değişiyor. Durumu bildirmeyi deneyin. Mahkeme falan daha uzun sürer
melankolia

kişi bu mesajı beğendi.

Bazen bir fikir binlerce satır koda denktir.

SizinWeb SizinWeb . Kullanıcı
  • Üyelik 04.08.2014
  • Yaş/Cinsiyet 40 / E
  • Meslek Yönetici
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Ş** K**
  • Mesajlar 3626
  • Beğeniler 1459 / 1458
  • Ticaret 135, (%100)
Türkiyede işleyiş hep farklı ne yazıkki adamına ve cevrene göre yürüyor işler Bizlerin int kesintisi yavaşlaması bakım çalışması vss.. gibi neticelerle karşı karşıya kalmamız durumunda magduriyetimizi gidermek için herhangi bir çalışma yok ve ne yazıktır ki tüketici hakları denilen işleyişte birçok alanda yetersiz kalıyor. Zamanında int olmadığı için iş yerinde post çihazını kullanamadığımız günler olmuştur. ticaret yapan bir iş yeri için bunun sıkıntısını düşünün artık siz yada int alt yapısı kullanarak veri alışverişi yaptıgımız işlemlerinde aksaması ayrı bir sorundur.
 

 

Bugün Bizim Yarın Çocuklarımızın.
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al