Tanıtım yazılarımızdan yapmış olduğumuz link çıkışlarını Google gözünde nasıl daha değerli ve nasıl daha etkili hale getirebiliriz? Bu yazımızda bundan bahsedeceğiz. Bu taktik ile hedef anahtar kelimenize yapmış olduğunuz SEO çalışması daha kolay, daha kalıcı ve daha çok etkili bir yükseliş sağlamaktadır. Gelin sizlere şimdi Google’nin önem verdiği noktalardan Google’ı etkilemenin taktiğini vereyim.

Tanıtım Yazılarını Etkili Hale Getirme Taktiği

Şimdi SEO çalışmasının olmazsa olmazlarından ve bir çok SEO işleminin başrolü olan tanıtım yazı yayınlama işlemini SEO çalışması yapan herkes mutlaka yapmıştır. Peki herkes 300-400 kelime makale yazarak içerisinden 2-3 link çıkışı yapıyor gördüğümüz kadarıyla. Gerek hedef anahtar kelime olsun gerekse çıplak düz url olsun fark etmiyor. Tanıtım yazılarına baktığımız zaman genel olarak bir makale ve içerisinden yapılmış 2-3 link çıkışı.

SEO’da önemli unsurlardan bir tanesi sayfalar için h1, h2 ve h3 taglarıdır. Bu taglar sayfanın bir nevi konusunu belirler. Sayfanın alakalı olduğu başlık Google için her zaman önemlidir. Mesela siteniz SEO ile ilgiliyse h1 ve h2 tagınızda SEO kelimesinin geçmesi daima sizi bir iki adım öne atacaktır.

Tanıtım yazılarında da aynı bu şekilde bir yöntem uyguluyoruz. Bu yöntem ise yazmış olduğumuz makalenin 2-3 alt başlığını belirliyoruz. Ya da başlık belirlemeden direkt olarak hedef kelimemizi h2 tagı olarak ayarlıyoruz ve direkt olarak da h2 tagına link veriyoruz. Yani kısaca içerik içerisindeki en önemli vurgulanan kelimelerden bir tanesi olan h2 tagı direkt olarak hedef kelimemizden sitemize gidiyor.


KAYNAK : http://www.bigbilisim.com/tanitim-yazilarini-daha-etkili-hale-getirme-taktigi/