bu yazıda bunu inceleyip aşamaları takip ederek daha tıklanabilir reklamlar tasarlayabilir, hitinizi arttırabileceksiniz.
1)kontrast'a önem vermek
yukarıdaki resme baktığımız zaman sağdaki resmin tıklanma olasılığının daha fazla olduğunu görebiliyoruz; bunun nedeni sağdaki resmin zeminle daha yüksek kontrasta (karşıtlık) sahip olması, banner'ınızı zeminle karşıt renkle tasarlamalısınız.
2)dosya boyutunu küçük tutmak
tasarladığınız banner'ın boyutlarını küçük tutmaya [COLOR=#ff0000]çalışmalısınız[/COLOR] ki hemen yüklensin. hızlı açılan bannerlar daha yüksek tıklanma olasılığına sahiptir. geç açılması sizin banner'ınızın tıklanabilirliğinin aleyhinde olacaktır.
3)çağrıda bulunmak
banner hazırlarken okuyucuyu çekecek yazıları banner'a eklemek oldukça [COLOR=#ff0000]önemlidir[/COLOR]. üzerinde hiçbir çağırıcı ifade bulunmayan öylesine bir banner'ın tıklanabilirliği az olacaktır. banner'ın üzerine "daha fazlası için tıklayın" gibi yazılar ekleyebilirsiniz.
4)hoş bir animasyon eklemek
sağdaki resmin yanıp söndüğünü farzedin
banner'inizin üzerine banner'inizin fark edilmesini sağlayacak bir animasyon ekleyebilir ya da yazılarınızdan bir kısmını yanıp sönecek şekilde tasarlayabilirsiniz. burada [COLOR=#ff0000]dikkat[/COLOR] etmeniz gereken; animasyon yaparken banner'ınızın boyutunu çok büyük tutmamaya çalışın.
5) niyetinizi belli edin
ücretsiz photoshop dersleri veriyorsunuz, bu çok güzel bir hizmet o zaman bannerınızı "photoshop dersleri" olarak hazırlamayın. en azından sadece öyle yazmayın. ücretsiz bir hizmet veriyorsanız bunu [COLOR=#ff0000]ücretsiz[/COLOR] yaptığınızı belirtin.
6) buton olduğunu belli edin
bazen bazı tasarımcılar banner hazırlıyorlar fakat banner'in tıklanabilir olduğu belli olmuyor. bu da banner'ın tıklanabilirliğini azaltıyor. banner'iniza glowing (şişirme) efekti vererek daha tıklanabilir bir hale getirebilirsiniz tıpkı resimde gördüğünüz gibi; sağ taraftaki banner daha tıklanabilir.
kaynak: http://www.bildirgec.org/yazi/reklamlariniz-tiklansin