-
Üyelik
11.06.2014
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** A**
-
Mesajlar
1269
-
Beğeniler
173 / 271
-
Ticaret
13, (%100)
Merhaba değerli WM Aracı üyeleri,
05 Ağustos 2016 tarihinde dokunmatiğinde sorunlar olduğu için telefonumu, satın aldığım Media Markt mağazasının Teknik Servis bölümüne verdim.
Haftaya pazartesi (29 Ağustos) saat: 18:00'da 20 iş günü geçmiş oluyor.
Bu süre içerisinde tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmazsa, 20 iş günü geçtiğinde para iadesi ya da ürün değişimi talebimi kesinlikle kabul etmek zorundalar mı?
Bir katakulli döndürebilirler mi?
Mağazaya mı gitmeliyim yoksa direk Tüketici Hakem Heyetine mi?
Sorularımı cevaplar mısınız?
Şimdiden teşekkürler, saygılar.
Ek Olarak: Güncel.
-
Üyelik
12.01.2012
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Web
-
Konum
Kocaeli
-
Ad Soyad
O** K**
-
Mesajlar
880
-
Beğeniler
836 / 288
-
Ticaret
18, (%100)
Merhaba, Ocak 2016'dan sonra yeni bir kanun çıkmadıysa ve satıcı firma aksini belirtmedikçe 20 iş günü kavramı ürünün teknik servise ulaşmasından itibaren başlar ve kargoya verdiği dakikadan sonra da biter.
iyi.
-
Üyelik
07.02.2015
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Front-end developer
-
Konum
Zonguldak
-
Ad Soyad
T** D**
-
Mesajlar
175
-
Beğeniler
18 / 28
-
Ticaret
0, (%0)
Ben Zenfone 5 telefonu garantiye vermiştim onlara 30 gün süre tanıdım. E-posta ile onlara bildirdim. Hala o belgeleri de saklıyorum. "30 gün süre dolmak üzere artık gerekeni yapacağım size fazladan süre bile verdim." dedim ve adamlar 1 gün sonra değişim & iade belgesini çıkardılar. Bende parayı geri aldım. Garantinin bitmesine 2 ay filan vardı.
Hızlı deneyin, hızlı başarısızlığa uğrayın ve hızlı bir şekilde kendinizi yenileyin.
― T. Peters