iPhone 5S kullanıcısıyım. Cihazımı ilk aldığım günlerde salladığımda içerisinde sanki kırık bir şey varmış gibi ses geliyordu. Kullanmama engel değil diye hiç bir yere başvurmadım. Touch ID parmak izimi sürekli geçersiz sayıyordu, bunun için de birşey yapmadım. Telefon kapasitesi 16 gb ve hafıza dolu olunca ister istemez yavaşlama problemi oluyordu, telefonda artık müzik dışında hiç bir veriyi tutmayıp hafızayı boş bırakmaya çalıştım ve sonuçta buna da sesimi çıkarmadım. Ama geçtiğimiz günlerde artık gerçekten sinirlendirdi beni telefon. Durduğu yerde sürekli uyku butonuna basılmış gibi ekranı açılıyordu, ekran açıkken birden kapanıyordu, yine durduğu yerde sanki uyku tuşuna uzun basılmış gibi ekranda telefonu kapatma butonu beliriyordu yine tüm bunlar yetmezmiş gibi home tuşu da sıkça tutukluk yaptı ve iyice sinirim bozuldu.
Cihazımın garantisini sorguladığımda:
Ürününüz Apple'ın Sınırlı Garantisi çerçevesinde uygun donanım onarımları ve servis kapsamındadır.
Tahmini Son Kullanma Tarihi: 3 Şubat 2018
diyordu. Ben de cihazımı burdaki herhangi bir servis aracılığı ile apple store'da garantiye göndermeyi düşündüm. Uyku tuşu ve home tuşuyla ilgili sıkıntım kendiliğinden düzeldi ama bu görmezden gelmeme neden olamaz ilerleyen zamanlarda tekrarlayabilir sonuçta. Sizce garanti swap cihaz gönderir mi? Ciddi sorunlar yaşamaya başladım ayrıca cihaz dikkatli kullanmama karşın 1-2 kez yere hafif düşünce kozmetik açıdan da kötü bir görünüm aldı ve açıkçası onarılmış bir cihaz değil de sıfır bir cihaz daha çok işime gelir.
Sizce garanti sıfır mı gönderir?
Bir de swap cihazların garanti süresi de 2 yıl mı oluyor yoksa eski cihazın garantisi mi sürüyor?
Ayrıca birisi "eğer cihazın yanında şarj aletini verirsen swap cihaz yanında sıfır şarj aleti de gönderiliyor" demişti. Doğruluk payı nedir?