-
Üyelik
25.05.2014
-
Yaş/Cinsiyet
50 / E
-
Meslek
Web Tasarım & Yazılım
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
S** A**
-
Mesajlar
221
-
Beğeniler
39 / 52
-
Ticaret
0, (%0)
Merhaba,
İHS'den VDS sunucu kiraladım. Bayi paketimdeki ürünleri VDS sunucuya taşıdım. Taşıma hizmeti verdiklerini söyledikleri ve belirttikleri halde bu konuda yeterli desteği sağlamadılar. Açtığımız ticketlara cevap verme tenezzülünde bulunmadılar.
Asıl sorun şu ki! Taşıdığımız siteler toplamda 2 gb yer kaplıyor. 20 gb hdd şu anda dolmuş durumda ve an itibari ile %96 seviyesine gelmiş. Ve sürekli artış sağlıyor. Hiçbir işlem yapılmadığı halde öğleden beri HDD 4 gb artış sağladı. Maillerden diyeceksiniz fakat mailler yok. Destek sistemi cevap vermediği için bu konuda bilgisi olan arkadaşların önerilerini bekliyorum. HDD neden şişiyor?
"Fikirlerin çarpışmasından hakikat ışığı doğar"
akrepkral
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
22.04.2015
-
Yaş/Cinsiyet
42 / E
-
Meslek
Webmaster
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
M** B**
-
Mesajlar
284
-
Beğeniler
224 / 88
-
Ticaret
5, (%100)
Panelinde dosyaları vardır ama bu kadar sişmemesi lazım.
cliaweb
Web Hosting Sağlayıcı
Kullanıcı
-
Üyelik
05.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Hosting Sağlayıcısı
-
Konum
Muğla
-
Ad Soyad
R** Y**
-
Mesajlar
1021
-
Beğeniler
356 / 356
-
Ticaret
8, (%100)
Merhaba
ototasarrufDiskin belirttiğiniz sürede dolmasının bir kaç sebebi olabilir;
1- barınan web sitelerindeki hataların loglanması ve şişmesi
2- yetkisiz bir işlem (örneğin wget ile bilginiz dışında veri çekilmesi, unix ortamda büyük boyutlu dosya oluşturulması gibi ...)
3- mysql e ait log dosyalarının (ki ciddi boyutlara varan loglar yaratırlar) sürekli olarak oluşması
4- disk badsector sorunları ...
Saygılarımızla ...
Linux Hosting | Linux Reseller | VPS | VDS https://www.cliaweb.com - İletişim : +90 (850) 885 10 39
-
Üyelik
25.05.2014
-
Yaş/Cinsiyet
50 / E
-
Meslek
Web Tasarım & Yazılım
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
S** A**
-
Mesajlar
221
-
Beğeniler
39 / 52
-
Ticaret
0, (%0)
Merhaba arkadaşlar,
Değerli fikirleriniz ve yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim. Dün gece itibari ile sağolsun destek ekibi sorunun log dosyalarından kaynaklandığını, 11 gb yer kaplayan bu dosyaların silinerek yer açılabileceğini belirtti. Bende işlemi onayladım yer açıldı.
Fakat muhtemelen aynı sorun yine ortaya çıkacak. Bu log dosyalarını nasıl kapatırım? Kapatmamın sakıncası var mı? Plesk panelde log işlemleri diye bir yer var. Oradan logları temizle diyorum ama 1 sn'de temizlediğini söylüyor. 11 gb bu kadar kısa sürede temizlenemeyeceğine göre burası başka logları temizliyor. Asıl temizleme işlemini nasıl yaparım? Benim istediğim loglar haftalık olarak temizlensin ya da 500 mb oldukça sistem otomatik temizlesin. Böyle bir ayar yeri var mıdır?
Teşekkürler
Ek Olarak: Bu arada sunucum Plesk web host edition sürümü
"Fikirlerin çarpışmasından hakikat ışığı doğar"
-
Üyelik
17.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
39 / E
-
Meslek
Web kazanç
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
T** B**
-
Mesajlar
965
-
Beğeniler
242 / 241
-
Ticaret
1, (%100)
Bu kadar log tutulması normal değil.Muhtemelen sitedinizde bir sorun var o yüzden bu hataları log dosyasına kaydediyor.Log dosyasını açıp ne gibi hatalar var onlara bakıp o sorunları düzeltin daha sonra bu kadar log dosyası oluşmaz.
Ctrl+C