Merhaba arkadaşlar, annem bir yerden ürün sipariş etmiş. Ürünü satan site ise avrupanın en büyük markalarından birisinin çakma sitesi. Yani sanki girince o markanın sitesiymiş gibi duruyor, domain'de zaten markanın adı ve ürünü .com şeklinde bir domain.
Annem sipariş etmiş. Kapıdan ödemeyi yaptım ve ürünü açtığımda ürün doğal olarak orjinal ürün değildi. Aliexpress'te vs. satılan dandik ürünlerden idi. Kapıda ödeme olduğu için göndericinin verdiği kargo firması olan aras kargoya gittim fakat yardımcı olmadılar. Neymiş efendim, biz geri veremeyiz, satıcıyla irtibata geçin dediler. Yahu üründe fatura bile bulunmuyor, adamların numaralarına ulaşılmıyor. Nasıl irtibata geçeyim. Neyse bunlarıda geçtim şimdi internette araştırma yapıyorum fakat hiçbir şey bulamadım. Dava açmadan önce başka nasıl bilgi toplayabilirim bu **************lar hakkında? İki tane isim var fakat muhtemelen sahte isimler.
Nasıl bilgi toplayabiliirim? Ayrıca önceden Yurtiçi kargo'yla sorun yaşamıştım, şimdiyse yine başka bir firma olan Aras'la sorun yaşıyorum. Yahu göndericinin sabit telefonu 0212 111 11 11 diye bir numara girilmiş. Bu aras kargo'nun çalışanları bu kadar mı cahil? ************** diyoruz, iletişime geçemiyoruz ama aldıkları parayı vermemek için bize yardımcı olmuyorlar.